Gå til innhold

Tullemor1 mirakel baby i magen

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Gratulerer, gratulerer, gratulerer....så utrolig!!! Jeg har fulgt deg og lest om dine opp og ned turer, men denne turen skal bare gå OPPOVER!!! Vi hadde prøvd i 4 1/2 år selv og 2 mislykkede icsi bak oss da vi endelig lykktes på egenhånd. Har en liten prins på 8 mnd.

Jeg gikk en gang i uken i 1 trimester og fikk "holde på" nåler av Lill- Bente Koren, hun er homeopat og akupunktur, skriver fast i Norsk Ukeblad og har mange barn på samvittigheten. Deretter gikk jeg 1 gang i mnd og hun stakk for bekkenløsning, begynnte i begynnelsen av 2 trimester å kjenne smerter i bekkenet, hun stakk nåler og jeg ble mye værre i 2 dager før jeg ble bedre og i og med jeg fikk nåler gjennom hele svangerskapet så har jeg ingen problemer i dag. Det er mine erfaringer.

Ønsker deg all lykke med den voksende magen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.. koselig å høre fra deg.. men jøss ser på tidspunktet hehe sitter du oppe på natta du eller hehe..

Jeg husker jeg pratet med deg tidligere ang hun damen ja. Jeg går og setter nåler en gang i uken nå.. så får håpe det hjelper på, er jo redd men er jo ikke så mye å få gjort, må bare nyte dette og prøve slappe av!!

Er mirakel barn ja hehe.. etter 11 år og 4 ivf forsøk så satt den jaggu på egenhånd hehe.. jeg skjønte ingenting da jeg satt med et X på testen, jeg som bare skulle ta den fordi jeg skulle få mensen til å komme, jeg hadde jo ingen symptomer eller noe så jeg holdt jo på å svime av hehe..

Har ikke helt gått opp for meg ennå.. det står på babyverden at jeg er 5+1 i dag og på bim står det at jeg er i 6 uke.. hmm merkelig.. og det står jo også litt forskjellig på hvor langt spiren har kommet hehe..

Jaja, det er langt igjen og vi krysser det vi har!!!!

Ellers da, er alt bra med deg???

Skrevet

Ja, med meg går det bra, venter på en operasjon i hodet den skulle vært gjort uken som var men legen ble syk. Jeg bare håper å få den gjort så fort så mulig..... det er fordi vi ønsker en til...og jeg føler at jeg må forte meg liksom....

Ha...du vi var i akkurat samme situasjon, jeg tok en test for jeg ventet på mensen, skulle forresten til kun akupunktøren den dagen og det var veldig viktig...for hun tryllet frem mensen når den var på utur og det kunne den ikke da for vi skulle jo i gang med 3 forsøk!!! syns jeg ser deg, jeg svima helt rundt og mente jeg ringte gubbe 100 ganger og han tok ikke tlf....jeg hadde digital test som det sto gravid på da, men hev meg i bilen og kjøpte de gamle....det var ikke bra nok så jeg ringte Riksen og fikk tatt hcg....

9 mnd er lang tid....men det gikk fort på en måte også. Jeg er så sikker på at det går bra met deg nå!!

Du så på klokka, ja det er nå jeg kan ha litt tid forran pc'n ellers går det slag i slag....bare vent kjære mamma livet blir helt anderledes!

Lykke, lykke til!!!

Skrevet

Hei.. operasjon i hodet, høres vondt og farlig ut uff....

Ja man stoler liksom ikke på de testene hehe merkelig, for det er jo så uvirkelig.

ja 9mnd er lenge hehe men det går nok fort så lenge jeg bare kommer over de 12 første grusomme ukene..

Ønsker deg alt godt og vi krysser for oss begge :o))

Kleeeem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...