Gå til innhold

Sykehusdietten og prøver å bli gravid


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Er det noen som vet noe ang å gå på sykehusdietten nå en prøver/er gravid? Jeg skal begynne neste onsdag, og jeg har EL i disse tider..

 

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, ingen erfaringer, men om denne "sykehusdietten" er den hvor du sulter deg nesten til døde og kaffe og cottage cheese er en vesentlig del vil jeg bare si at det er en møkkadiett som ikke har noe for seg i det lange løp..(ble kalt rikshospitalets før, men det er ikke noe sykehus som vil ha noe med den å gjøre:) ) Sånn i tilfelle du faktisk blir gravid ville jeg heller gått for masse grønnsaker, masse proteiner og heller brukt sunn grønn te og krydret mat, for å øke forbrenninga på en god og naturlig måte. Lykke til med begge deler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Enig med hun over, det er en møkkadiett! Gir deg 4 dager, og du spyr av den suppa. Har selv prøvd 2 ulike, uten resultat, annet enn brekninger på dag 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he!! :) Ja, den suppen er ikke fristende nå etter noen dager, nei. Men det går bra! Jeg skal gå de sju dagene. Jeg har også tenkt å lese slankeboka til Dr. Phil. Så har jeg tenkt å gå over på å spise lite og ofte og kun snop på lørdager. Ned i vekt må jeg i hvert fall, veide 90 kg da jeg startet, har aldri vært så tung før. Jeg føler at jeg er heldig siden jeg gjør dette på denne årstiden, da det er så mye friske frukter, bær og meloner.

Tobarnsmamma: Det er bare å google sykehusdietten, så kommer oppskriften og hvordan du skal gjøre det. Men jeg tror det blir veldig vanskelig å gjennomføre hvis en har familie. Jeg er gressenke, så jeg er alene når jeg går på dietten da, men hadde ikke klart det om jeg måtte lage "normal" mat til andre. Da ville jeg heller anbefalt Grete Roede eller noe slikt.

 

Nei, nå skal jeg ut i sola igjen! :) Delilig vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...