Gå til innhold

settes i gang før tiden, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg er en førstegangsfødende som først fikk antatt termin ut i fra mens til 24. mai deretter ultralydtermin 10-juni. I dag har jeg vært på ultralyd fordi jeg ligger i grenseland på svangerskapsdiabetes. De har nå bestemt at jeg skal settes i gang på onsdag fordi ungen er spådd å veie 4500 gram ved termin, han veier nå rundt 3800 gram. Dette kom ganske brått på og jeg merker at jeg ble veldig redd. Hadde en god dose fødselsangst fra før. Er det noen som har opplevdnoe lignende? Evt. pleier vekten å stemme? Hvordan er det å bli satt i gang? Jeg trenger noen støttende ord.

Fortsetter under...

hei på deg.

jeg har blitt satt i gang selv 2 ganger, jeg syntes det er veldig greit og bli satt i gang men jeg føler riene er mye mere hyppige når man blir satt igang enn når man igkke gjør det. det begynner med at du får en tab opp i kjeden som skal gjøre at du modnes. og så får du en ny hver 4 time. og så tar de vanne når det har kommet åpning så kan det vare du blir satt på drypp for og få igjan riene. vekten de har regnert har også stemmet på meg så ble satt i gang 14 dager før termin og han var 4380 g og 54 lang og nå som jeg ble satt i gang sist en uke før var han 4180 g og han jeg ikke ble satt i gang på han var minst og var 3826, ønsker deg masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...