Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Noen andre med 100% provisjons lønn? Jeg begynte i ny jobb i høst og har stadig bedre og bedre lønninger. For meg vil det derfor bli veldig surt om foreldrepengene skal beregnes av hele perioden (kommer til å jobbe 11 mndr) Vil dette kunne hensyntas på noen måte? Det andre jeg lurer på er om jeg nå blir sliten og ueffektiv (ble det i forrige svangerskap pga migrene i 2 mndr i strekk) og ikke minst blir det vanskeligere å oppnå resultater, så vil jo inntekten min synke. Jeg føler det egentlig veldig urettferdig om jeg skal tape penger på å være gravid fordi jeg mister kunder pga magen og formen Det føles mest rettferidig å være sykemeldt om jeg ikke er helt i slaget og det merkes drastisk på inntekten, men føler jo også at man skal jobbe så mye man kan. I min bransje så er det egentlgi ikke gjenomførbart å være litt sykemeldt. Det går men man tjener ikke penger sånn er det bare. (sist var jeg delvis sykemeldt men jobbet jo 100% likevel bare mindre effektiv når jeg var på jobb)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå