micro Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 var på min 2 ul i dag og eggene var store og fine. så skal ta eggløsningsprøyte i morgen kl 21. så da blir det uttak på meg på mandag. gruer og gleder meg.noen fler?
leos mamma Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hei. Håper at alt skal gå bra for deg, gutten min blir 4 mnd i morgen men jeg kan fremdeles huske den dagen det ble gjort egguthenting, jeg var så spent og nervøs, men alt gikk greit til slutt, håper at det går like så med deg. Ønsker deg lykke til på vegen til lykke.
micro Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 tusen takk!! man håper på et positivt svar.men %er ikke så mange. men jeg er sjeleglad for at vi har fått hjelp. det er liksom opp til meg om egget vil klamre seg fast der inne.
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 vi er nøyaktig likt i løypa. setter eggløsnings sprøyta klokka ni. Skal du PUREGON OG ?
micro Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 har gått på puregon. tok min siste dose i går!! deilig. så nå har jeg bare en spraydusj igjen og eggløsningspøyte kl ni. skal inn kl åtte på riksen. Du da?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 åh så spennende. Jeg var på samme runden i januar og ruger nå i uke 21 :-) egguttak gjør ikke vondt og innsettingen kiler bare litt, på en måte - dette går så fint så - lykke til :-) *krysser* bare å glede seg fremover nå..... klem
micro Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 ja vi gleder oss. hvis det blir innsetting så er ihvertfall jeg litt gravid. det er jo en befruktning som har sjedd. så det er godt å vite. så får jeg leve på den følelsen lenge. Gratulerer da! du går en spennende tid i møte. håper jeg kommer etter
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 jepp, det gjør du, skal krysse fingrene for deg :-D ja du blir iallefall befruktet, så er det bare å vente, ta det med ro og teste etter to uker :-) håper alt går bra. Masse lykke til.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Micro og Bøøøøørn: Jeg har også uttak på mandag og innsetting på onsdag! Moro, moro! Da har jeg noen å følge, er så koselig det!:-) Klem
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Jeg skal ta puregon og oragultran ( ??) i kveld og eggløsnings sprøyta kl 9. Skal møte i danmark kl 09.00 på mandag. Jeg har kort regime.
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Ja artig. Tiden etter innsetting er den værste syns jeg. Berg og dalbane.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Huff ja. Hold deg fast, ikke ramle av liksom:-) Hater det selv jeg, dette er in aller, aller, aller ALLER siste innsetting. Det føles egentlig veldig godt, uansett utfall. Går det ikke denne gangen, går vi for adopsjon. Et valg vi føler oss veldig konfortable med. Når man tar tiden til hjelp, så modnes man litt ikke sant? Vi var veldig ivrige på å få det til selv før, men etter mange nedturer ser vi virkelig fram mot en prosess man VET gir et barn tilslutt, selv om den er lang!:-) Nei, nå får det bare briste eller bære! Jeg tok min siste sniff (For resten av mitt liv) av Synarelaen nå klokka 17. DEILIG!:-) Klem
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Jeg viste ikke at kvinner født i 1925 får IVF ? Ha ha !
AniBer Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Hører inn under her jeg også! Vi reiser til Porsgrunn i morgen og overnatter hos min svigerinne og svoger! Jeg er utrolig spent på hvordan det går denne gangen!! Nå vet jeg ihvertfall hva jeg går til med hensyn til uttak/innsetting! Masse lykke til jenter! Jeg krysser alt for oss denne gangen!!! Lørdagsklem
micro Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. mai 2008 da var eggløsningsprøyta satt. det var min siste medisin håper jeg. lykke til jenter. dere får si hvordan det går på mandag da!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 Hei micro... gratulerer først med satt e.l sprøyte.. ja nå nærmer det seg veldig :-)) Krysser fingre og tær for at gullegget blir hentet ut og satt tilbake og at det da blir der i 9 mnd !!!!! Kleeem og lykke til :-)
Magstar Skrevet 25. mai 2008 #18 Skrevet 25. mai 2008 Hei Jeg skal sette inn 2 fryseegg kl 14.40 29.mai.. he he.. litt morsomt å få klokkeslett for når egget kom inn. Store skrekken er at eggene ikke overlevt opptiningen. Tvi tvi... Godt å ha noen som skal teste posetivt samme uke som meg : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå