anonym...! Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 noen som kan hjelpe? har pco, har gått på pergotime tab i 3 mnd..ikm denne uke men ingen mens..har hatt menslignende smerter i ca 1 uke..testet positivt for 2 dager siden men hadde så kraftige smerter i magen (livmor og høgre eggstokk) så eg ble innlagt på sykehus... På ultralyd såg legen ingenting i livmor men mange cyster ( overstimulert) på høgre eggstokk.. pga smertene frykta de graviditet utfor livmor ( og fordi de ikke såg noe i livmor) men smertene er nå blitt mye mindre så de håpte det var cystene så laget smertene å at eg var så lite på vei at de ikke kunne se noe i livmor enda..har nå komt hjem, skal tilbake om ei uka for å se om cystene er mindre og om eg har noe i livmora, eller graviditet utfor livmor... noen som har opplevd lignende? har fått beskjed om å hålde meg heilt i ro... hcg var på 67, hva vil dette sei? hva er normalt å ha i hcg 1-2 dager etter positiv test..har eg større sjanse for å miste pga cystene? pga pco? når kan en se noe i livmoren? etter mensen å rekne er eg ca 4 uker på vei, men har hørt at pergotime gir senere eggløsning...trenger hjelp..er så redd!!
vestlandsjento Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Uff, dette hørres ikkje kjekt ut.. Forstår at du er redd. Eg kan desverre ikkje svare på spørsmåla dine. Ville tatt ein telefon til lege eller sjukehuset, for å snakka med nokon som har peiling. Då kan du få skikkelig svar. Er ikkje godt å gå rundt å væra redd. Men du blir jo skikkelig fulgt opp i alle fall. Ville berre sende deg ein trøsteklem og ønska deg lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå