*ale* Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Sett det hos pasienter som står på enkelte typer medisin. Kan det være det?
Helmax Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Går ikke på medisiner... Han har vært plaget av det hele livet, men nå er det som oftest etter at har drukket alkohol..., men hender ellers også. Er faktisk et ganske stort problem, og veldig vondt for ham.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Har han vært usatt for noen ulykke?
Sjokoladekaka Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Han bør gå til lege. Veit lite om dette hos voksne og kva som kan ligge bak, men veit at det er nokre få personar som aldri "veks" av seg dette problemet. Dei har problem med produksjonen av antidiuretisk hormon. Hos barn blir ofte Minirin brukt(reduserer urinmengda om natta). Er det spesielle tilfeller/episodar som utløyser det, eller skjer det ofte utan spesiell foranledning?
Snuppa! Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Kiropraktor, det virker faktisk! Men har bare erfaring med det med barn da. Men verdt ett forsøk.
Helmax Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 Takkf for svar. Har ikke vært i noen ulykke heller. Som jeg skrev litt lenger opp er det som oftest etter alkoholinntak, og jeg lurer litt på om det kan være fordi han sover så tungt. Han har selv snakket om å gå til lege, men tør ikke ta opp dette...
cherry coke Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Vet om en som hadde samme problemet, men det var etter stort inntak av alkohol. Gikk ahn å la seg når ha var full, kunne det hende at han hadde uhell. Han sluttet å drikke.
Helmax Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2008 Her kommer det dessverre aldri til å skje... Altfor glad i en fest! Han er en person som glemmer (eller kanskje fortrenger...;(...) ting han ikke vil tenke for mye på, og håper at det vil forsvinne av seg selv
cherry coke Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 Kan jo hende han har sensitiv/følsom blære. Men han må jo ta tak i dette. Dette kan jo ikke være noe godt for han. Eller for deg. Kan godt forstå at det erpinlig å ta opp med lege, men leger har sett pinligere ting enn dette...Tenker også prostata, og det kan jo være alvorlig.
Helmax Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. mai 2008 Ja, jeg får nok ta en ordentlig snakk med ham om det. Det er veldig sårt for ham, og han syns det er forferdelig flaut. Jeg synes veldig synd på ham, og ønsker å kunne hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå