*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Er det fortsatt håp, eller er det over og ut med det forsøket da? Har liksom hørt om folk som ikke har testet positivt før veldig sent.... Dette gjelder som dere ser av nicket ikke meg selv, men ei jeg er veldig glad i, som jeg skulle ønske det klaffet for nå...
Fru Olsen :) Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Må nok dessverre skuffe dere... Har aldri hørt om noen som har testa negativt etter så mange dager, og så likevel vært gravid. MEN...kanskje noen andre kan komme med en mer positiv tilbakemelding. Lykke til!
Tia :o) Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har en venninne som i alle sine fire svangerskap ikke testet positivt før en drøy uke etter forventet mens. Dette var ikke ivf, men helt vanlige graviditeter. Legen sa noe om at egget kunne være lenge i "dvale" før det festet seg. Han hadde ingen bedre forklaring på det... Men det er vel ikke særlig vanlig, dessverre.
finetine Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har også en venninne som ikke tester positivt før en uke over da mens egentlig skulle kommet. Eller på dag 21 etter eggeløsning. Vet ikke hvor vanlig det er jeg heller, tror dessverre stort sett en negativ test er en negativ test:o(............. Men når det er sagt så er jo ikke dag 14 pluss en dag så mye heller, så håp er det jo fortsatt. Selv om det ikke er så stort. Har hatt 5 innsettinger og kun en har vært positiv,og en kjemisk graviditet. Ingen har vist positive på dag 14. Godt for henne å ha støtte i en så god venninne som deg, det hjelper alltid å ha noen der som løfter en opp igjen:o).
MK73 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Det er fortsatt håp, men ikke så veldig stort, dessverre. Jeg antar at hun ikke har tegn til mensen enda? Da er det dessverre bare å vente - og som sagt, det er fortsatt mulig så lenge hun ikke har begynt å blø, men det er ikke veldig sannsynlig at hun er gravid.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2008 Takker for svar alle sammen.. har ikke fått snakket med henne i dag... og det er litt vanskelig, siden jeg jo er i siste trimester med min andre nå... så det er fryktelig sårt for henne. Og vanskelig for meg å vite hvordan jeg skal støtte henne uten å såre henne... men såvidt jeg vet blør hun fortsatt ikke... *håper litt til jeg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå