Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Nå har vi jo nettopp fåttt negativt forsøk, skal ikek i gang igjen før etter sommeren. Vi prøver som vanlig, men jeg vet jo at vi har så og si ingen kjangs for å klare det selv. prøver dere også?? EL skal være rett rundt hjørne, merker mye stikkninger i underlivet i dag
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Er jo i samme situasjon som deg. Forsøket gikk rett i dass... Men nå skal jeg ha en uke ferie, deretter blir det to uker ferie i Frankrike i juni/juli Så håper jo tiden vil gå fort fram mot neste forsøk. Skal ringe Riksen på mandag for å få ny tid til nytt forsøk tenkte jeg (må bare få svar på den kontroll-blodprøven og få bekreftet at hcg synker) Og klarer vi det på egenhånd i mellomtiden, så er jo det helt ok det altså Hehe
Brumm Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Vi prøver så lenge på egen hånd. Har el rundt nå, så har jevnlig sex så vi gjør jo det vi kan. Når tullemor kan bli gravid på egen hånd med tette eggledere, er det håp for oss alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 da er jeg ikke alene da. jeg tror kanskje jeg har EL nå disse dagene, synes tappen har forandret seg. Jeg er på dag 19 i syklusen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå