Gå til innhold

Mange studenter?

2 fra før,nr3 født jan.2011:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er deltidsstudent, studerer til sykepleier. Jeg har i utgangspunktet tenkt å ikke ta permisjon fra studiene, har mulighet til det da vi har den meste av undervisningen på nettet og kan styre studiearbeidet vårt mye selv. Jeg skal ta en eksamen jeg egentlig skulle tatt til våren før jul, så da regner jeg med det går bra. Blir en liten kabal å få til å gå opp med tanke på praksisperiode, men da kan pappaen ta permisjon. Blir en liten ekstra utfordring når man er student samtidig, men regner med det skal gå fint :) Hva studerer du?

Jeg er student, og dette var absolut ikke planlagt. Vi har alikevel bestemt oss for å glede oss over dette lille underet, og ta utfordringene etterhvert som de kommer. Har i utgangspunktet ikke renkt å ta noen pause fra studiene, men hvis det blir nødvendig å revurdere den planen etterhvert så tar vi det som det kommer. Lykke til til dere andre som er studenter:)

Jeg studerer økonomi og adm. på høyskole... (bachelor). Hehe Aleksander kom til verden i fjor juni, da var jeg også student! Er ferdig med permisjonen nå, og fra høsten skal jeg gå ett halvt år på skolen, fram til en måned før termin (blir ferdig med høstsemesteret 2008), så tar jeg ett års permisjon der igjen og fortsetter på studiene jan. 2010. Denne siste spiren her var ikke akkurat planlagt, men er hjertelig velkommen fordi ;-) Vi er etablerte, eget hus og pappaen er i full jobb så håper det skal gå bra og at vi skal klare oss økonomisk.

Annonse

student her og:) studerer juss (første avd) på Uio. Vil akuratt være ferdig med første avd da den lille komme, så det er god planlegging:) selv om dette sånn sett ikke var planlgt!!!!!!hehe...

vet ikke helt om jeg skal ta noe fri enda, men lurer på å ta en halvt år permisjon. Er ikke veldig mye obligatorisk på studie, så skal gå bra håper jeg:)

Annonse

ok.. vi får sammenlikne erfaringer:) har du tenkt til å ta noe fri? vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Går første semester nå, slikbat jeg er ferdig med 1.avd når jeg har termin. Men et kan jo bli tøft å opprettholde lesningen med en liten en, slik at jeg vurderer å ta en halvt år fri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...