Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Som 09baby f.eks? Hun blir jo spådd hele tiden, mens andre ikke i det hele tatt? Går det på nick?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg slet med det samme. Følte de ikke gadd å se på meg. Så fant jeg ut at om jeg skrev et innlegg til de forskjellige spådamene, så er det mye lettere å få svar! Det er jo veldig hektisk og energikrevende for dem, og da prioriterer de sikkert de som spør etter dem.
Prinsen & spiren Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Nei, det tror jeg ikke. Bare jeg som maser veldig, og bruker altfor mye tid her inne. Beklager hvis dere føler det slik.. skal prøve å ikke mase for mye, og heller la andre slippe til=)
hemarit Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Hei.Jeg kan bare svare for meg selv,men jeg tar ofte de som spør etter meg først og de andre etterhvert så lenge jeg orker.Jeg ser an spørsmålene også siden jeg bare bruker pendel.Det er lettest å spå om graviditet og kjønn.Spørsmål om samliv,jobb osv.blir vanskelig med pendel synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå