Gå til innhold

Treff på afrikansk kaffe på Kysten, tirsdag kl. 12:00

Anbefalte innlegg

Heia Tromsø damer!

Håper mange er nyskjerrig på å prøve ny stil. Kaffen er altså helt nyåpnet å ligger i Kysten-hostpilal bygning, bakom Tine Meieriet litt sørfor sentrum.

Dit går det enten buss (langs Strandveien)ellers så er det en liten spasertur. Hvis sola er der, så er det varmt og godt å sitte ute på en stor terasse, veldig stille og behagelig atmosfære.

Har ikke prøvd maten selv, men hørt rykter om at den er god...og babyen liker vel også litt avveksling ift menu-valg.

Fint hvis jeg får litt tilbakemelding om hvor mange som kommer - ellers så bestiller jeg bare bord til 10.

Fortsetter under...

Så spennende med nye plasser:) Tro om det er en fin plass for babytreff også?

Jeg har svangerskapskontroll kl 12:30 på tirsdag (hvis jeg ikke har født til da), så tror ikke jeg kommer. Kommer iallefall ikke før etter 13.00. Men kos dere:)

Det er sikkert et utmerket sted å stikke innom med babyen, etter trille -eller bæretur.

Er spent på om mange har lyst å bære babyen etter bæretreffpå mandag. Jeg er i all fall motivert til det.

Lykke til MH om babyen bestemer seg å komme de neste dagene

Annonse

Syns det høres ut som en fin plass! Va heilt innstilt på at det treffet sko æ få med mæ, no som æ e aktivt sykemeldt og kan styre dagen litt sjøl ifht. jobb. Men så e vi jo i streik no! Og det e streikemøte kl 12! Må liksom få det møtet med mæ, så æ veit litt ka som skjer sia æ jo tross alt har noen daga igjen med jobb før permisjonen starte neste fredag. Men håpe dåkker får et fint treff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...