Gå til innhold

Kvalm - sykemelding?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er kun 6 uker og 2 dager på vei, men spør her siden dere har kommet lenger enn i januar 2009 klubben. :) Er det noen her som har sykemeldit seg pga kvalme? Jeg er så utrolig kvalm, men føler liksom jeg "bør" jobbe, og får dårlig samvittighet når jeg holder meg hjemme en dag. Vurderer å prøve å sykemelde meg, men hvor vanlig er dette egentlig?

Hilsen Aggie Bird.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137824928-kvalm-sykemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sykemelding pga kvalme nøyaktig fra uke 6. Kvalmen kom i bølger gjennom dagen med så korte intervaller at det var ikke så mye jeg fikk utført i min type jobb. Kaster opp jevnlig og går ned i vekt og det føltes rett og slett ikke riktig å prøve mer på jobben. Det er vanskelig å spise, jeg trenger mye mer tid enn normalt og jeg har allerede litt problemer fra før med å få spist når jeg er sulten i en allerede hektisk jobb.

Jeg var også sykmeldt pga kvalme. Ingenting å ha dårlig samvittighet for. En far i bhg sa til meg at han mente det måtte være grusomt å gå å omgangsyke i flere uker. Det hadde ikke han takla! ;) Jeg er nå tilbake 50% i jobb, er ikke så mye kvalm lenger (bare hvis jeg blir veldig sliten), men holder rett og slett ikke ut på jobben. Er12+5 idag så jeg håper på at energien er tilbake straks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...