Gå til innhold

Et lite mirakel

Kicsi

Anbefalte innlegg

Ja, det er sånn det føles. Å sitte med en positiv graviditetstest i hendene er ganske så mirakuløst! Ikke det at det er en ny jomfrufødsel på gang, asså... Vi har gjort det selv :) Men etter lange år som prøvere, er det et mirakel å sitte med en positiv test. Sist jeg var gravid, var sommeren 2006, men det endte i SA (nr. 4)... Siden da har jeg hatt en lang pause, og i tillegg har jeg lagt om kostholdet til lavkarbo, og syklusen har vært klokkeren helt siden jeg la om (og det er jo nesten et mirakel, det også, med PCOS i kroppen...).

Så, nå sitter jeg her og er gravid. Er bare 4+5, og vet av erfaring at jeg har noen skrekkelig lange uker foran meg... Men likevel kjenner jeg på den enorme gleden som bobler i kroppen! Og hver dag uten blødninger eller andre skumle greier er en stor seier!

Jeg håper - inderlig - at jeg blir værende her inne lenge!

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så mye .-)))))

Jeg sitter også her med et mirakel spire.. etter 11 år med prøving og 4 ivf forsøk, så satt den plutselig på egenhånd og jeg er 5 uker på vei.. helt uvirkelig men sant!!! Som du sier hver dag uten blødning osv er en sier..

Lykke til og måtte spiren være hos oss nå!!!!! kleeem

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...