Gå til innhold

Nå nærmer det seg tiden for å bli 4-barns mor!! Puh...

moden mamma

Anbefalte innlegg

Ny kontroll i dag - som vanlig kaosmål, som kan skyldes både ny lege og nye maskiner.. Voldsomt som hun sleit! Var nesten som hun påsto at tv1 ikke hadde bein da de var umulig å finne.. *hehe* Jordmor måtte ta deler av ul for henne.. stakkar..

Jaja.. MEN - det som er spennende er at hun ga beskjed om at jeg skal bli satt opp for ks om ca 10 dager... vrææl... alt blir plutselig så ekstremt reellt! Mannen min fant plutselig ut at han har ca 1 uke igjen å jobbe og jeg fant ut at jeg allerede har starta permisjonen min!

Jaja... nå får jeg bare begynne å glede meg til å holde jentene mine. Er innmari spent på hvor store de er når de kommer ut! Alle leger som ser på vekstkurvene bare ler litt oppgitt..

Får hvertfall med meg en Oslo-lunsj før jeg drar inn!

Fortsetter under...

Så utrolig spennende...nå nærmer det seg virkelig ja..litt sprøtt å få en dato å forholde seg til..så da er det bare å knipe igjen.

Min erfaring er jo at målingene kan være helt på jordet, så det blir jo spennende å se hvor store jentene dine er.

..du har masse å glede deg til:-)

Å så gøy!! (Haar ventet litt på at du skulle få en dato :) Nærmer seg - men signerer annie: Gled deg!!!!!!!

Vekstkurver er morsomme, synes jeg leser at så å si alle blir overrasket når barna kommer ut, for vekta stemmer dårlig med estimatene :) Det er liksom hovedgrunnen til at vi på slutten går ukentlig til kontroll, men jammen klarer de ikke å måle så mye fornuftig..

Lykke til de siste dagene som 2-barnsmor og tvillinger i magen!!

tror på at du gleder deg til å få ks dato.. tenk snart har du nurkene...håper formen fortsatt er grei.. slapp av å lad opp nå.. den første tiden er krevende.. så bare å hvile mens du kan. du går en helt utrolig periode i møte.. tenk mine gutter er 11 uker allerede.. tiden går så fort!

klem fra naboen

Annonse

Så spennende... Hvor mange uker er du nå da?

Får ikke sett deg igjen med babyer inni magen (gråter...) Og hvem skal organisere lunchene våre???

Hi hi Bare tuller. Så fantastiskt det må være å "se lyset (eller babyene...) i enden av tunnelen".

Fikk du fylt ut det skjemaet eller? Bør kanskje forte deg, hvis du skal få penger... Særlig hvis permisjonen har begynt alt ;-)

KS blir i 37+? - har ikke fått dato i posten enda :) Spent på str - kanskje jeg må takke ja til str 40 Puttiplott! Så at minstejenta's str er tilsvarende 33 uker på sist måling. Koselig med besøk - skal holde deg oppdatert!

Skjemaet ble levert fredag - faktisk ganske bra fylt ut! Nav sa at i slike tilfeller - når fødsel blir starta før termin, av medisinske grunner kan man søke og få endret på utbetalingsperiode... eller noe sånt - kanskje du kjenner til det Bøllefrøene??

Lunsjene ja :) Noen får melde seg frivilling.. sikker på det går bra... hehe..

Oi, oi, nå har det blitt fart på oss med termin i juni må jeg si, og så mange KS det ser ut til å bli. Du får, som alle andre sier, se til å ta det med ro og nyte de siste dagene som 2-barns mor og se frem til å ha jentene hos deg.

I begynnelsen av denne uken var jeg hjemme hos Pluttiplutt og så hennes små nurk - så skjønne! Og i dag var jeg en kort tur inne hos Trude_venter_tvillinger på sykehuset og så hennes to små mirakler - utrolig søte! Så nå må jeg si at jeg er veldig klar for å få ut mine gutter og lengter så etter at de skal ligge tett i sengen og se søte ut. Vi har virkelig noe å se frem til!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...