Gå til innhold

Oslo-treff tirsdag 27. mai kl 12 - ALLE er velkommen!

moden mamma

Anbefalte innlegg

Da satser vi på lunsj for oss med 2 i magen, eller i vogna :) Siden jeg "inviterer" så velger jeg Aker Brygge som sist da det er enkelt (men dyrt:( ) å parkere der.

Denne gangen har jeg lyst at vi skal spise på Druen - om ingen har noen innvendinger så gjør vi det :) Mer spennende meny enn Fridays :))

Håper MANGE vil og kan bli med!

Fortsetter under...

Nå blir jeg oppgitt!!! Dumme skjebne ;-( Får aldri vært med lenger jeg.

Det viser seg at en trenger legeerklæring for å fly med norwegian med baby i magen. Og legetime har jeg fått på tirsdag..... kl 12.30 for å være sikker på at det ødelegger hele dagen.

Blir litt furten altsa.....

Men blir vel neste uke også? Selv om endel faller fra av naturlige grunner...

Annonse

Da har jeg reservert bord for 7 kl 12 i morgen - som vanlig med "stikkord" Tvilling eller Åse.

Blir kjempekoselig å se dere igjen, både dere med barna inni og utenpå! :)

Annkimor: Ikke vær for trygg... kan godt være jeg lurer meg med på neste treff - har ikke fått dato enda! Og - lykke til med flyturen, få høre hva legen sier!

Janne2; Kos deg på ferie! Høres helt herlig ut!! Blir nok en annen type tur neste gang du reiser :)

Annonse

Hei!

Jeg kommer desverre ikke i dag.

Har fått besøk fra Sørlandet,og tar i mot den hjelpen jeg kan få fortiden :-) Gleder meg til pappan skal være hjemme i juli og august. Var litt tidlig å være hjemme etter to uker merker jeg..

Gleder meg stort til å treffe alle etterhvert:-)

klemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...