10aborter,någravidmedsurrogat Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Har min 7 MA, begynner å bli skikkelig lei, hvor lenge jeg holder ut vet jeg ikke, men klarer ikke se lyset i tunnelen. Er det andre som har hatt så mange aborter etter hverandre og fått det til tilslutt ? Må bare si det faen faen faen faen..........................
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Har desverre ingen solskinnshistorie å dele med deg... ville bare gi deg en stor trøsteklem!!! Inne på ønskebarn forum ligger der en tråd som heter lykkestaffetten, og der er mange solskinnshistorier fra habituelle abort'ere som endelig har lykkes. Anbefaler deg den! Klemmer!
Oliver`s Mamma Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Neeeeeeeei, nå ble jeg lei meg..herrgud, så utrulig urettferdig..Og jeg som trudde denne skilleveggen var årsaken..Hvor lang tid etter du hadde operert denne ble du gravid>? Jeg skulle jo operere den vekk- og fikk beskjed om at jeg skulle gå med spiral etter oprasjoenen til arret hadde grodd fint- ellers var det fare for at det ville bli arrdannelser i livmora, som igjen ville være med på abort..Har du hørt noe om det?? Gir deg mange store trøste klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå