-SJ- Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 lurer på om du kan se kjønn på barnet mitt?? har fått så tidlig mage, kan du se om det det er to?? på forhånd yakk, og en fin kveld:)
-SJ- Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2008 glemte fødselsnr 150488 og jeg heter stine
hemarit Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hei du.Har jeg ikke vært inne her på en stund for jeg har rett og slett ikke hatt tid til det,men nå er jeg her igjen da.Men over til deg.Kommer opp gutt og jente her hos meg,så da blir det kanskje tvillinger da.Klem
-SJ- Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 så utrolig artig!!!! vet du, du spådde meg inne her for ca en mnd og da sa du akkurat det samme!! jeg skal på ul om to uker, og da skal jeg gi deg beskjed:) bruker du å ha en del rett i det du spår? jeg er 6+2 på veg, og får ikke inn magen uansett hvor hardt jeg prøver. masse tvillinger i familien og jeg er selv tvilling!
hemarit Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Hei igjen.Det er begge deler.Har hatt endel rett,men innimellom tar pendelen feil gitt.Håper det er riktig denne gangen da.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå