Gå til innhold

Noen som kan se hit?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, så jeg er ikke helt sikker på når siste mens var, men tror det var 2-3 mars. Den blødningen som kom da, husker jeg jeg syns kom litt sent. Vanligvis blør jeg i en uke, den gangen varte det kun ett par dager, og var mye mindre blod en normalt. Å nå er jeg gravid. Ifølge legen og terminkalkulatorer rundt om på nettet har jeg da termin 7.desember. På babyverden kommer det da opp at unnfangelsen skjedde 14. mars.

I hele frem til slutten av februar hadde jeg reglemessig sex med det som nå er ex-kjæresten min. (Trooor siste samleie var 27. februar.)

Så i begynnelsen av mars hadde jeg sex med en annen. Første samleie 3. mars og neste 16. mars.

Mest sannsynlig er det vell mann nr 2 som er faren.

Men er det en sjanse for at det er ex'en min? Har hørt at egget kan ligge i dvale før det begynner og utvikle seg... Kan det det? For da kan det jo i teorien være ex'en min som er faren.

Uansett siden mensen min er så ustabil så er det jo ikke sikkert, skjønner det...Men hva tror dere er mest sannsynlig?

Kommer uansett til å ta dna-test når barnet er født, for å være helt sikker.

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde en sånn blødning som deg etter jeg ble gravid. Fikk det jeg trodde var mensen, men dagen etter, ga det seg, og jeg blødde også mindre enn normalt. Dette kom da jeg skulle ha mensen, men ut fra UL og utviklingen generelt, var det menstruasjonen i måneden før, som var min siste mens før befruktning. Så det kan jo være en mulighet for at det er eksen din. Lykke til:)

Ok, takk for svar.

Det er det jeg også tenker...

Jeg spurte legen min om å få tidlig UL pga dette, men det fikk jeg ikke, mente jeg måtte vente til ordinær UL.

Å da vil de jo se det? For hvis det er eksen min, så er jeg noen uker lenger på vei enn det vi går ut fra nå.

Jeg vet jo dette kan variere, men allerede i uke 4 hadde jeg mage, å nå når jeg er 12 uker på vei er det ingen tvil om at jeg er gravid, flere tror jeg er lengre på vei enn jeg faktisk er. Dette er min første.

HI

Ja, det hadde selvsagt vært fint å kunne gjøre.

Men det er ikke mulighet for det her jeg bor.... :-(

Så med flyreise + selve ultralyden kommer det på ca 4500-5000 kr.

Blir hardt det....+ at jeg må ordne meg fri fra jobb.

Får nok bare smøre meg med tålmodighet til i juli...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...