*sommer* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hei jenter Jeg har selv erfaring fra Volvat ved tidligere forsøk, men vurderer å gå over til Aleris. Det virket som Aleris var flinkere til å følge opp med blodprøver i forkant av IVF for å finne den beste mnd? Så de var billigere også, men at man må betale for Ul undersøkelsene. Noen erfaringer?? Jeg har litt forhøyet FSH nivå og har nok kommet i overgangsalderen for jeg produserer ikke mange egg lengre :-(
Viktoriana Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Har bare erfaring fra Aleris. Vurderte aldri Volvat. Vi er veldig fornøyd. Betale for første konsultasjon før vi hadde bestemt oss for å begynne. Etter det har vi ikke betalt noe ekstra for div UL i forbindelse med SA eller for en ekstra kontroll nå før fryseforsøk. De er flinke og hyggelige og alltid tilgjengelig når du trenger svar. Tok blodprøver før første forsøk og etter det det vært UL. De behandler nok forskjellige diagnoser på forskjellig kanskje.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Har erfaring fra Aleris og resultatet ligger og sover her nå, 8 dager gammel. De er veldig hyggelige der og både min mann og jeg følte oss veldig godt tatt vare på gjennom hele prosessen. Veldig hyggelige folk som jobber der og de kaster ikke bort et forsøk dersom de mener at forholdene er så optimale som de kan være. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå