Gå til innhold

To tette:

Ellebettemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:)

har 21 mnd mellom nr 2 og 3.

hadde tvillingvogn til dem, fordi jeg hadde nr to hjemme til nr tre var 8 mnd. solgte den da nr to begynte i barnehage.

du må kanskje tenke over om du har behov for d. vist du feks er mye ute og triller eller om 17 mnd sover formiddagslur enda. og om hun skal begyne i barnehage eller ikke.

nu når jeg får 4. blir d 2 år og ni mnd mellom 3 og 4. skal kjøpe ståbrett til vogna denne gang:)

Hei, Blir 19 mndr. mellom guttene mine, og skal ha søskenvogn. Overtar etter en venninne som har hatt 21 mndr. mellom sine, de er nå 2 og snart 4 år. Min eldste sover fremdeles 1,5-2 timer på dagen, og selv om han går i barnehagen føler jeg det er greit å ha når begge to skal med på tur...

Er søskenvogn det samme som tvillingvogn?

Har hørt at det eksisterer et slags ekstrasete å montere på barnevogn og- Noen som vet noe om det?

Mathilde begynner i barnehagen til høsten, så det blir mest aktuelt å bruke vogn til begge hvis jeg triller til/fra barnehagen samt turer i helgene.

Annonse

Jeg skal bestille fra tvillingvogn fra babyjungle. Blir en del billigere enn her i Norge.

Velger dn fordi dn har 2 separate kalesjer, lett og fin vogn. Der kan du ha baby i bag mot dg, mens størsten kan sitte forrover......

Du kan gå inn og sjekke vognen på easywalkers hjemmeside.....

:)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter

Jeg har 20 mnd mellom mine eldste, og vi hadde søsken/tvillingvogn.

Dersom du har plass og økonomi til å beholde barnevognen + kjøpe søskenvogn, vil jeg anbefale deg å gjøre det.

Da kan du bruke barnevogn når eldste er i barnehage og søskenvogn når du har begge med. Den eldste sover vel enda midt på dagen, hvis du har vogn til begge kan eldste sove i vogn og.

Vi hadde en billig 3-hjuling fra Carena. Den var helt grei og angret aldri på at det ble den vi kjøpte.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...