Gå til innhold

To tette:

Ellebettemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens

Jeg har ei datter på 11 1/2 mnd og er 3 mnd på vei med neste. Det kommer til å være ca 17 mnd mellom de. Jeg har en vanlig barnevogn fra før, men bør jeg kjøpe tvillingvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

har 21 mnd mellom nr 2 og 3.

hadde tvillingvogn til dem, fordi jeg hadde nr to hjemme til nr tre var 8 mnd. solgte den da nr to begynte i barnehage.

du må kanskje tenke over om du har behov for d. vist du feks er mye ute og triller eller om 17 mnd sover formiddagslur enda. og om hun skal begyne i barnehage eller ikke.

nu når jeg får 4. blir d 2 år og ni mnd mellom 3 og 4. skal kjøpe ståbrett til vogna denne gang:)

Skrevet

Hei, Blir 19 mndr. mellom guttene mine, og skal ha søskenvogn. Overtar etter en venninne som har hatt 21 mndr. mellom sine, de er nå 2 og snart 4 år. Min eldste sover fremdeles 1,5-2 timer på dagen, og selv om han går i barnehagen føler jeg det er greit å ha når begge to skal med på tur...

Skrevet

Er søskenvogn det samme som tvillingvogn?

Har hørt at det eksisterer et slags ekstrasete å montere på barnevogn og- Noen som vet noe om det?

Mathilde begynner i barnehagen til høsten, så det blir mest aktuelt å bruke vogn til begge hvis jeg triller til/fra barnehagen samt turer i helgene.

Skrevet

Heisann.

Vi får 2 ganske så tette.

Det blir 14 mnd mellom dem. :))

Vi skal kjøpe tvillingvogn. Easywalker...

Skrevet

Må man bestille tvillingvognene? Hvor kjøper du easywalker og hvorfor valgte dere den?

Skrevet

Jeg skal bestille fra tvillingvogn fra babyjungle. Blir en del billigere enn her i Norge.

Velger dn fordi dn har 2 separate kalesjer, lett og fin vogn. Der kan du ha baby i bag mot dg, mens størsten kan sitte forrover......

Du kan gå inn og sjekke vognen på easywalkers hjemmeside.....

:)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg har 20 mnd mellom mine eldste, og vi hadde søsken/tvillingvogn.

Dersom du har plass og økonomi til å beholde barnevognen + kjøpe søskenvogn, vil jeg anbefale deg å gjøre det.

Da kan du bruke barnevogn når eldste er i barnehage og søskenvogn når du har begge med. Den eldste sover vel enda midt på dagen, hvis du har vogn til begge kan eldste sove i vogn og.

Vi hadde en billig 3-hjuling fra Carena. Den var helt grei og angret aldri på at det ble den vi kjøpte.

Lykke til.

Skrevet

Tusen takk for veldig gode råd folkens. Det er så fint når folk tar seg tid til å rådgi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...