Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det var det. Liker Milla godt. Jeg ville nok ha hatt Milla SophiE, synes det blir litt lettere når navnene slutter på ulike bokstaver.

Skrevet

Fint navn, men jeg ville også skrevet Milla Sophie/ Sofie

Skrevet

milla er ikke min smak,men det var greit nok,ville nok som ha skrevet milla sofia

Skrevet

Åå, for et vakkert navn!! Synes det er hipp som happ om du velger Sofia eller Sofie bak Milla. Det er like vakkert uansett!

Skrevet

Jo det var litt fint. Men hvorfor skrive navnet på den vanskeligste måten??? Jeg liker Sofia bedre.

Evt.

Milla Sofie

Mille Sofia

Skrevet

Milla og Sofia er to nydelige navn. Selv om jeg liker Milla bedre enn Mille og Sofia bedre enn Sofie, syns jeg det høres finere ut med Milla Sofie eller Mille Sofia.

Skrevet

Litt for trendy ett er min smak, men ellers helt fint :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

SÅ MORSOMT!!!!! Jenta mi er født i 2000, og heter da faktisk Milla Sophie. Ser at Milla-navnet har begynt å bli veldig populært de siste par årene :/ Men kombinasjonen må være A+E eller E+A, synes nå jeg da :D

Skrevet

Veldig koselig navn, men jeg foretrekker også Milla Sophie/Sofie : ))

Skrevet

Milla er ok synes jeg, liker ikke Mille. Sophia er kjempefint, men ville skrevet Sofia. Milla Sofia er en fin kombinasjon, men synes kanskje Milla Sofie høres bedre ut

Skrevet

Litt for nymote etter min smak.syns milla/e blir for mye kallenavn.og litt for søtt i voksen alder kanskje?Men alle har vi forskjellig smak og godt er jo det, ellers hadde det blitt mye likt og:)Sofia/e er jo fint da,og Milla/e er jo og hakket bedre med et navn til også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...