Prinsen & spiren Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 eviiig takknemlig :-) Tror 0406 og fomble fikk opp det også (husker jeg ikke helt feil fikk også magica opp ja på denne pp) :-D men aurora fikk opp nei ;S Så blir suuuper spennende på mandag!!
Prinsen & spiren Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Hei igjen 09baby! Får ja på gravid og at alt vil gå bra:) Lykke til!! magica fra tryll (håper det er greit at jeg kopierer det inn her, for da har jeg alle svarene "mine" på en plass, og dere slipper å svare igjen") Men hvis dere får et annet svar enn hva dere fikk opp sist , si ifra;)
Prinsen & spiren Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 hei! Er ikke helt i form i det siste så har ikke vært på dataen i det hele tatt men titter så vidt innom no. Får opp at du kanskje får positiv test 28 mai jeg. Kommer på mer i morgen jeg. Bare å spørre meg om noen dager igjen så kan jeg se på deg igjen hvis du vil siden jeg er sliten nå kan det ofte bli litt feil. 0406 (hun har ved et tidligere innlegg sagt ja til gravidtet nå) Dette er sååå spennende folkens :-DDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå