Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv! Mini reagerte på alt med løk i, selv posemat med løkpulver, så jeg har laget mye mat fra bunnen i det siste. Vet om mange andre som har kunnet spise alt med løk, selv rå løk, så det varierer veldig hva babyene reagerer på. Eneste mulighet for å vite om din baby reagerer, er å prøve.

Gutten min reagerte også på alt med løk i de første månedene. Men magene deres tåler jo mer og mer etterhvert de også. Nå er gutten min 6 mnd og jeg spiser all løk som er stekt eller kokt. Holder meg fremdeles unna rå løk, men det er fordi jeg ikke tør å prøve enda. Han gråt så fryktelig den ene gangen jeg spiste det da han var 2 mnd... :-)

Prøv deg fram forsiktig. I begynnelsen var jeg veldig flink til å unngå mat han kunne reagere på, men så er jeg veldig glad i mat med mye smak, så jeg begynte etterhvert å prøve litt forsiktig, og fant fort ut at han ikke reagerte på noe. Jeg har tilogmed spist rå løk uten at det har gjort noe. Alle er forskjellige, og kun du kan finne ut hva du kan spise.

Annonse

Når jeg amma kunne jeg spise og drikke alt untatt pepperoni! Da blei det galt.. Men løk,reker,brus,sjokolade, melk osv gikk helt greit. Man må vel nesten bare prøve seg fram. Noen babyer reagerer på masse, mens andre ikke reagerer på noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...