lillebie på`n igjen Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 og jeg gleder meg stort:-) Timen hos Nordica er på mandag og vi er såå spente på å møte sykehuset som skal meg gravid om ikke lenge (forhåpentligvis!!!) er bare ltit bekymret, for forrige mnd fant jeg ikke positiv EL test, og jammen er det ikke noe positiv EL test denne gangen heller... men regner med at å begynne på hormoner vil ordne opp i det???
Tjorven1 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Lykke til - Det umulige er ikke umulig, det tar bare litt lenger tid ;-)
SogH Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Lykke til og god tur! Hormoner hjalp for oss da eggløsning nærmest var umulig å finne:) Kos dere i København!
lillebie på`n igjen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 tusen takk for det :-) gleder meg til å se byen og tivoli også :-)
Chaiemae Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 God tur til København og Nordica. De er veldig hyggelige på Nordica så jeg tror dere vil like dere der.
StorkeMammaen Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Lykke til lillebie, skal se det blir en bittelitenbie snart... København er jo helt fantastisk nå, kos dere masse!! Tvi tvi..
ønsker1til Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 lykke til jeg skal også insemineres på mandag på nordica!! jeg krysser alt jeg har. fikk vite idag at jeg har en tett eggleder. kanskje ikke helt tett, så jeg har på rette siden den her gangen. litt nedtur var det. men om jeg blir gravid på 3 forsøk nå, så er det ok med en tett en .) hvis ikke blir jeg lei meg. men vi håper det beste for oss to
lillebie på`n igjen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 hehe bitelitenbie det hørtes veldig bra ut :-) er rart hvordan kroppen fungerer. har hatt regelmessig EL, helt til for 2 mnd siden, så plutselig klarer jeg ikke påvise den, og fått påvist tette eggledere. Mye man skal slite med :-) da sees vi kanskje på nordica da singel og babyplaner :-) har time tolv vi om jeg ikke husker feil.
ønsker1til Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 kanskje det?? jeg har time 13.30, men kommer til å være der fra 12-13 antar jeg. litt stressa for ikke å skulle rekke flyet hjem.. men jeg satser på at alt går bra
lillebie på`n igjen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 12.30 var det visst. måtte sjekke avtaleboka her..hehe greit å vite når man skal dit hehe. vi har ikke fly hjem før på kvelden vi på mandag...angrer litt på det men,er så kjedelig å vente på å reise hjem, men nå er billettene bestilt og endret flere ganger fra før så da blir det slik :-) lykke til på mandag da, og håpe svømmerne finner frem og gjør deg gravid :-)
ønsker1til Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 vi sees vel kanskje der da!! flyet mitt går 16.10 og jeg har time 13.30 på nordica det må gå det?? satser på det! gleder meg til å følge deg på hvordan det går! :0)
lillebie på`n igjen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2008 ja det skal vel gå greit, vet ikke om det kan være noe forsinkelser der, men får satse på at det går fint:-) blir spennende å se om det klaffer for deg da:-) vi skal bare på samtale på mandag, ikke noe inntak/uttak, men regner med at det blir om ikke lenge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå