Gå til innhold

Noen med søskenforsøk? :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fikk en icsi jente 8 mars, 11 uker siden, så foreløbig klarer jeg å vente med ny baby, men jeg har ikke lyst å vente så altfor altfor lenge med søskenforsøk....;) jeg vet at en skal være slutta å amme før nytt forsøk..jeg ser for meg å prøve igjen om ett års tid kanskje...

Noen som vil dele erfaringer rundt dette, hvor lang ventetid, hvor snart etter fødselen og hvor mange søskenforsøk får en?

(jeg har ingen egg på frys da bare ett ble befruktet sist )

Jeg hører foresten til Haukeland visst noen har erfaringer derifra :)

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har en liten ICSi på 6 mnd jeg. Vil så gjerne ha en til NÅ:)

Ammer ikke, og fikk mensen denne uka, har heller ingen egg på frys desverre. Det jeg har snoket meg frem til er at en ringer og hører med klinikken, det er visst ikke noe særlig ventetid når en er i rullene fra før. Leste om ei som fikk resept på spray etc i posten, og kom bare inn når hun skulle ta ultralyd osv.

Jeg har skjønt det sånn at mensen må være regelmessig hvertfall. Og at det ikke er noen fast regel på at det må gå et år.

Så jeg tror jeg ringer når jeg har fått mensen neste gang, hvis den da er i rute. Jeg vil i gang så fort som mulig:)

Dette er i Porsgrunn.

Skrevet

Takker for svar :) Har du fullammet frem til nå da? jeg fullammer, men vi er ikke oppe på natten lengre, hun sover fra 12 til 7-8 hver natt, så jeg lurer på om ikke mensen snart kommer snikende, hadde litt rød-farget utflod i forrige uke..... jeg forstår at du vil komme i gang igjen! jeg kunne gjerne blitt gravid med det samme, men så vil jeg jo gjerne amme Helle til jeg begynner i jobb igjen ihvertfall... og så tror jeg at selv om jeg syns det var utrolig gøy å gå gravid, så har både jeg og kroppen min godt av en god pause....

ønsker deg masse lykke til ihvertfall med neste forsøk! :)

klem

Skrevet

Hei, hei!

Gratulerer med din lille Helle;)

Hvis mine fryseegg overlever tining prøver vi søskenforsøk i juni. Da vil vår ICSI-gutt være 1 år. Sluttet å pumpe melk i begynnelsen av mai, og har hatt regelmessig mens siden februar.

mvh

Skrevet

Hei igjen, jeg ammet bare i tre mnd, da GIKK det ikke lenger. Og så tok det nye tre mnd. til mensen. Så satser på at kroppen er tilbake i sitt gamle jeg.

Det er litt merkelig, plutselig er jeg bare besatt av å få en til:)

Utrolig å en glemmer av plager og tungsinn i graviditeten ja....hehe...

Men egentlig var det sikkert ikke så ille da.

Skrevet

ja det er utrolig hva man glemmer! men bra er det da :)

jeg hadde kvalmen, bekkenløsning, forliggende morkake og de to siste ukene hadde jeg blødninger og høyt blodtrykk så jeg var innlagt flere ganger før snuppa endelig kom! og så hadde jeg en vannvittig tøff fødsel som endte m tang-forløsning, og en vanvittig barseltid pga stort blodtap - måtte ha blodoverføring og lå på oppvåkningen i 17 timer etter fødselen:( og så ble jeg klipt i forbindelse med tang.forløsningen - og det var veldig veldig vondt i 5 uker etterpå!!

men likevel sitter jeg her og savner å være gravid og gleder meg til å føde neste gang! lurer på hvilke hormoner vi har som gjør at det er mulig!?! hehe

:)

Skrevet

takk for svar og lykke til lissi65 :):)

Skrevet

Har nå fått eggløsningstester i posten, skal jaggu prøve å få det til på naturlig vis denne ganga:)

Da hadde det vært et guds under, intet mindre:)

Skrevet

Da må jeg ønske deg masse lykket til !! :):)

Skrevet

Hei, jeg har ei ICSI jente som er 1 år nå, Vi søkte allerede da gullet vårt var 4 mnd. Hadde nytt ICSI forsøk tidlig i Desember, som endte neg, og et fryseforsøk i februar, og er 16 uker på vei med nestemann. Det blir akkurat 1 og et halvt år mellom dem. Så at noen hadde skrevet over her at man blir helt opphengt på å få nestemann, og det er helt sant. Jeg har litt angst nå om dagen, da hverdagen er rimelig hektisk med ei aktiv jente, jobb, og en mann som venter på ryggoperasjon. Føler meg så innmari tom for energi. Phu.. men det kommer seg sikkert snart

Skrevet

Ringte Porsgrunn nå og måtte vente til over sommeren... håper i september eller oktober. Virker som en envighet til...

Og ble jo ikke oppløftet når jeg spurte om mulighet til å bli gravid på egenhånd, det var visst ikke særlig sjans nei.

Forbaska også altså!!

Noen som vet om noen som er blitt gravide på naturlig vis med dårlig sædkvalitet..?

Skrevet

huff, men det var synd, men jeg syns tiden går ekstremt fort med en liten en i hus! så før du vet ordet av det er det blitt høst og du er i gang igjen :):)

Skrevet

Vi holder på med søsken.......vår icsi er 2,5, og vi holder på med 3dje søskenforsøket.

Barae å begynne så snart du kan, du vet ikke hvor lang tid det tar............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...