Gå til innhold

Treff hos Fru Strand:-) hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia! Så moro... vi jobber fælt med ammingen her hjemme (au au au). Har vi en god-dag stiller vi :) Aldri fær vært på "langtur" heller.. så snart på tide!

Om ikke denne gangen så håper jeg vi alle sees snart uansett!

klem

Herlig! Min kjære har tilbudt seg å kjøre og hente meg.. så ser ut til at jeg kan komme. Som han sa.. blitt litt mye hormoner og våte øyne på oss begge i det siste, så det skal bli godt å få gjort litt "manne-ting" et par timer.. hihi.. Da sees vi tjejer :)

Klem klem

Annonse

Mariiiiiiiaaaaa!!

Hva skal vi ha med oss til spleiselag? Snakker vi mat eller kaker?? Hihi... Huff, nå er det egentlig stram linje her, har maaaaaaaaange kilo som må jobbes av..første stedet å begynne blir nok å spise sunt. Blir fort gjort å bestille en bolle til kaffe'n... sukk, det er jo så goooodt!

Det hadde vært hyggelig å treffes igjen! Har jo bare vært på maimammatreff en gang, fordi det dessverre alltid har passet så dårlig ellers. Men til onsdag går det bra. (Så lenge jeg ikke plutselig begynner å føde, da, men tviler dessverre på det.)

Noen tips til hva jeg kan ta med? Gjerne noe som kan kjøpes inn og som ikke er så styrete å ta med. Jeg er elendig til å lage mat, og det er litt tungt å bære så mye på bussen akkurat nå, men jeg vil gjerne bidra.

Annonse

HI HI!! Du er ei dame etter min smak, M!! Har virkelig lyst til å komme, men det kommer jo ann på lillesjefen! Hvis jeg kommer så blir det med SJOOOOKOLADEKAAAAAKE!! Har lest at det er viktig å ikke slanke seg når en skal amme...

Å - så hyggelig Maria :) Jeg og William kommer gjerne! Noen som vil møte oss på National for å slå følge?? Er litt usikker på veien...

Hva skal jeg medbringe? Hvis jeg får tid kan jeg bake foccacia, ellers går jeg innom bakeriet og grabber med meg noen godsaker (hvis jeg ikke rekker bakinga) - eller er det andre ønsker??

Klem

Supert, Maria! Jeg er veldig klar for nytt treff og satser sterkt på at jeg og Maja kommer i morgen. Slår gjerne følge fra National, Gro. Er riktignok ikke helt sikker på hvor det er jeg heller, men jeg kan stille med kart:) Har ikke helt planlagt hva jeg skal ta med av mat, men skal tenke ut noe lurt i løpet av dagen. Sees i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...