Gå til innhold

Hvem er her inne nå da? ;) *kjeder meg litt*

Anbefalte innlegg

uvant å ha dagen for seg selv.. er sykmeldt pga trøtt og kvalme.. og lillegutt er hos dagmamman i dag.. og jeg kjeder meg litt.. har gjort rent da.. og vaskemaskinen går som bare det.. har bare igjen å handle før jeg skal helle gullet i halv fire tiden.. hm...

hva mer kan jeg gjøre tro.. *klø seg i hodet*

Fortsetter under...

Jeg er her...er sykmeldt pga det samma som deg..men jeg klarer ikke vaske eller noe..kvalmen tar snart knekken på meg.helt forferdelig..men det går vel snart over:)

Du vil ikke komme hit og vaske litt for meg da..hehe det trengs kan man si:)

Kommer å vasker jeg vettu!! ;) hehe.. jeg har en "fin" dag i dag ;)

Lilletrollet ; jobb ja. Flink du er! ;)

hva jobber dere med da?

jeg er sykepleier.. jobber i hjemmesykepleien.. ikke god kombinasjon med kvalme.. brekker meg jo når jeg åpner mitt eget kjøleskap.. hehe.. og andre ting enn møter på i hjemmespl;) men men

venter dere førstemann eller? ;)

Jeg er kontor og markedssjef i en mellomstor bedrift som er rettet mot turisme.Er greit å jobbe når jeg kan legge opp dagen min slik jeg vil og har fleksitid fra kl 07:00 til kl 18:00 og skal jobbe tre timer i mellom de klokkeslettene. Da drar jeg på jobb når jeg føler for det:-) Jeg venter nr 2. har en gutt som er født i 2005. Enn du da? Når har du termin? Jeg har lillejulaften...

Annonse

hehe.. nei jeg er ikke født i 1999.. 1982 ;) Så det forrige gang jeg var inne på profilen.. aner ikke hvordan den har lagt seg på 1999.. *prøve å rette på det nå*

så deilig med fleksitid da!! Det hørtes jo helt supert ut!

jeg venter nr to jeg også, har termin 12 desember. har en gutt som er født januar 2007 =)

Jeg jobber på lindex nå men er utdannet omsorgsarbeider:)

Jeg venter også nr 2:) Har en gutt som ble 2 år i april.

Hvor bor dere da?

Og så snill du er som vil komme og vaske hos meg..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...