Gå til innhold

Beundring!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg beundrer dere så utrolig mye! Utrolig mye!!

Det å skulle ta vare på et lite barn alene, det er en kjempe-utfordring! Og når da dere har valgt/ blir alenemødre, skal dere vite at jeg tenker på dere masse. Jeg vet dere alle er sterke, og det vil dere trenge. Men så utrolig mye fint dere kommer til å oppleve sammen med barnet, det veier opp for alt som er slitsomt ;-) Dere er sterke, modige, flinke, har ben i nesa og gir ikke opp så lett!

Jeg kommer alltid til å se opp til alenemødre, uansett hva som er grunnen til at de er alene. Alltid.

Et lite råd på veien; Sørg bare for å ha noen som knytter seg til barnet, en besteforeldre, en nabo, en venninne eller noen, slik at du også skal få lov til å komme deg ut litt... Dere vil komme til å trenge det.

Ha en fin-fin dag!

Hilsen ei med mann og barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for fine ord!!! Det var utrolig deilig!!! Felte noen tårer-ble rørt!!!

Det er knalltøft å være alene!! Har vært det en stund nå- har også en liten spire i magen, så nå blir det meg og min sønn + en liten baby!!! (er samme pappa på de 2 da)

Men vi skal klare oss bra vi!!! Alt går- så lenge man er innstilt på det, klart det blir tøft med 2, men tenk så mye moro vi får det!! Gleder meg jeg!!!!

Skrevet

Takk for fine ord!! :) Godt å vite at man har støtte. Selv om det kan være tunge tider innimellom, vet jeg at det skal gå bra, og jeg gleder meg villt til å bli mamma. :) Koser meg med innkjøp og planlegging nå. :)

Ha en fin dag du også. :)

Skrevet

Takk :)

Er så deilig å høre noen som ikke er alenemødre/fedre si det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...