Gå til innhold

Når begynte magen å vokse/syns?

Serephina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte magen å vokse/syns? Regner med det var tidligere enn for de med ett barn i magen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min ble synlig ca i uke 8... er nå 13+6, og magen er vokst seg stor og rund... Dette er mitt andre tvillingsvangerskap så derfor får jeg nok sikkert fort mage... ser ut som jeg er 5 mnd på vei.. hehe;-)

Hvor langt er du på vei??

Skrevet

Takk for svaret. Er ikke på vei enda, men var bare veldig nyskjerrig:-)

Skrevet

Eg begynte så vidt å ane en liten bul før ultralyd(uke19), men når ultralyden var ferdig og eg fikk vite at det var 2 der inne så gikk det fort, no bare en mnd etter at eg fikk vite at det er to så er magen vokst seg stor og rund:) (uke 23). Og større skal den bli... men har heldigvis ikkje lagt på meg så altfor masse...

Lykke til:)

Skrevet

Har en datter på 1 år, så ikke lenge siden forrige graviditet. Er nå 15+1 og har enorm mage!!!! ser ut som jeg er minst 6 mnd på vei, hehe. Lurer på hvor dette skal ende.

Har kun mage, d hadde jeg i forrige svangerskap også, er 179 cm, så har en lang kropp å fordele magen på ;)

Magen begynte vel å synes i uke 11 tror jeg. Har eksplodert siste ukene. Måtte kjøpe 3 mamma bukser igår, har jo ingen klær som passer lengre!

Skrevet

hadde en liten kul rundt uke 17-18. Men er de siste ukene at jeg har fått babymage. Er 25 uker , men får bare kommentarer på hvor liten jeg er og "er du sikkert på at det to?".

Skrevet

Hei ønskestjerne.

Vet du om det skjer ofte at man får tvillinger flere ganger?

Jeg har tvillinger på 11 mnd og er 7 uker på vei. Har fått mage allerede...! Alle sier at jeg får tvillinger igjen, siden magen vokser allerede nå. Begynner å bli litt nervøs jeg.

Går også ned i vekt, som jeg gjorde i begynnelsen av forrige svangerskap også.

Skrevet

Hei hei:-)

Vet ikke hvor ofte dette skjer, men tror det er ganske sjelden.....

Jeg er arvelig"belastet", dvs tvillinger både på mors og fars siden...

Men tror ikke jeg har hørt om mer enn en som har opplevd dette!!!!

Utrolig spennende, men krevende!!!

Be om å få en tidlig ultralyd slik at du slipper å gå å lure!!!

Blir spennende å høre hvordan det går med deg!!!

Skrevet

Takk for svar!

Det var en god ide å spørre om tidlig ultralyd.

Legger inn et innlegg hvis de finner ut at det er tvillinger, men jeg hadde syntes at det var gøy å ha kun en i magen denne gangen....

Skrevet

Det skjønner jeg!!!

Jeg også var veldigklar for å få "bare" en denne gangen... med 5 barn fra før syntes jeg igrunn det fikk greie seg...

men den gang ei... her blir det to!!!

men velkomne er de selvfølgeligbegge to nå når det verste sjokket har lagt seg!!!

Ønsker deg lykke til med en eller to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...