BAMBI84 Skrevet 23. mai 2008 #1 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei jenter På et av BIM treffene så jeg noen med et slik babybjellekjede.. Vet ikke helt hva det kalles:-)Langt kjede som rekker ned til den gravide magen så babyen kan höre lyden av bjellen.. Hvor får man tak i slike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eventyr Skrevet 23. mai 2008 #2 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei. barnetrend.no selger de kjedene. Gå inn på gravid og bla deg forbi t-skjorter og belly bands, så dukker de opp. :-) Har også tenkg på å skaffe meg et sånt, var skikkelig fine også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAMBI84 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mai 2008 Tusen takk Fikk også et tips om alveslottet.no forresten Da har jeg bestilt ihverfall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lille Persille" Skrevet 24. mai 2008 #4 Del Skrevet 24. mai 2008 De selger dem på Barnas Hus også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaKos Skrevet 27. mai 2008 #5 Del Skrevet 27. mai 2008 Alexi.no har de mange - rask levering og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eje*lykkelig* Skrevet 28. mai 2008 #6 Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk kjøpt min for 149 sek. på kjøpesenteret i Carlottenberg, en helt enkel en.("babyproffsen" butikken) Hva koster de i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAMBI84 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg betalte 179 NOK + porto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eje*lykkelig* Skrevet 29. mai 2008 #8 Del Skrevet 29. mai 2008 Ok, da var det jo ganske likt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå