Gå til innhold

3 dager over termin, men ikke moden-må det da ta lang tid før noe skjer?

Anbefalte innlegg

Tok en tur på sykehuset i går, da jeg syntes aktiviteten i magen hadde endret seg veldig. Kjente jo bevegelser, men de var mye svakere enn de pleide. FIkk ta ctg registrering, og jordmor syntes nok også at han var litt rolig for hun ville at en lege skulle ta ultralyd på meg for å sjekke fostervann, blodgj.strømming i navlestrengen og at det ellers så greit ut.

Legen gjorde det, og det så greit ut. (Klarer likevel ikke helt å slappe av, og er veldig redd for at noe skal skje med lillegutt.....)

Vel, hun spurte om jeg ville at hun skulle kjenne på meg om jeg var moden, og det ville jeg jo. Jeg var imidlertid ikke moden i det hele tatt, hadde jeg vært det kunne hun ha tøyd litt for å få ting i gang...Men neida. Betyr det at jeg bare må innstille meg på at dette kommer til å ta mange dager, eller kan riene starte selv om jeg ikke er moden?

Fortsetter under...

Ikke fortvil, jeg fikk rier, og dro på føden, der fikk jeg vite at jeg ikke var moden i det hele tatt, og at jeg hadde 0 åpning, 1døgn etter dette fødte jeg min vakkre prins! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...