Gå til innhold

Kanel til og sette igang fødselen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei om kanel så vet jeg ikke,men jeg har en annen ting som kan sette i gang fødsel. bland melk med margarin og kok det i ca 5 minutter og drikk den.

jeg gikk 3 dager over termin.ingen tegn til fødsel. mamma fortalte meg om den, drakk den ved sovetid kl 24 og riene begynte klokka 3 om natta og om morgenen ble jenta mi født.

jommen sa jeg smør:D hihi.. har hørt om at bringebærblad kapsler kan funk på å få en fin fødsel. men tror ikke di starter fødselen. har selv begynt på di nå og jeg har igjenn ca 4uker til termin. merker ingenting av di bare at di er svære å svelge.....

• 2 uker senere...

Spiste en ss kanel for to dager siden...ALDRI mer...fyttegrisen som jeg brakk meg. Det var helt jæ..og det kom ingen unge heller hehe..

Bringebærbladkapsler eller te er kun for å modne livmoren og gjøre fødselen enklere og raskere når den begynner. Det framskynder ikke fødselen...

Den med smør og melk høres ikke god ut, men jeg vurderer å prøve den om det kan sette igang riene...lykke til jenter

Annonse

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Da har jeg prøvd melk og margarin,så får vi se hvordan det går. :-) Jeg tok ett glass melk blanda med 1 ss margarin.Det smakte faktisk godt,litt lik smak som grøt :-) så den kan trygt drikkes :o) Lykke til alle som vil prøve,så krysser vi fingre på att det vil fungere..:o)

• 2 måneder senere...

Det er ikke den vanlige kanelen som funker, ikke sånn drysse kanel, men ekte kanel visstnok. Sånn hel stang som må knuses, helstang i pose fra Hindu er iallefall ekte kanel. Vanlig kanel kommer fra en annen tresort og vokser et annet sted enn den ekte. knuste en kanelstang og hadde den i en kopp med appelsi/kanel te, og knuste en og hadde i en kopp med kaffelatte, det smakte ikke sååå ille da:) Hadde regelmessige vonde sammentrekninger på kvelden begge gangene, men de gav seg.... verdt et forsøk:)

• 4 uker senere...

kanel kan ikke sette i gang fødselen det er bare tull. Å det kan ikke smør og melk heller..

det så funker er og hoppe tau.

jaffal alle de jeg har snakket med.

de prøvde alt.

å ingenting funket.

men 3 av dem prøvde å hoppe tau å det funket jaffal på de. så Lykke til alle sammen

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...