Knotten & lille persille Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Våknet imorges av at jeg kjente noe som "kom". Løp på do og der lå fostersekk og det som antakelig var begynnelsen på et foster. Uff, angret nesten på at ikke jeg gråt meg til utskrapning, det var ingen hyggelig opplevelse. Håper bare jeg slutter å blø om ikke så altfor lenge.... Beklager detaljene, måtte bare få det ut:(
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde en MA for ca 6 uker siden, og satte igang aborten med tabletter. Jeg blødde utrolig mye med mange klumper, så fikk ikke se hva som var forster ( heldigvis..) en forferdelig opplevelse, men det er en mye mer skånsom måte for kroppen i stedet for utskraping. Jeg blødde leeenge, men trøst deg med at det avtar etter hvert. Klem
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hei Kjenner meg igjen i det du har opplevd. Det samme skjedde med meg for to mnd siden. Våknet på morgen av at jeg ble våt og at var noe som kom. Fostersekken min kom også og fostervann. Ikke noe hyggelig opplevelse,men du får trøste deg med at det er godt det kommer ut av seg selv og at du slipper utskraping. Det beste for kroppen er at den ordner seg selv. Jeg blødde ca to uker etterpå. Fikk mensen igjen tre uker etter der igjen. Lykke til videre !
lilletrille:-) Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jeg fikk blødninger på torsdag og gikk til UL i går. Legen sa at det er ikke noe liv der og at dette var en SA. Hun sa at det var bare blod i livmoren og det er noe som har skjedd over tid. Hun mente at det var noe feil med eget allerede fra begynelsen, men blødningen har kommet senere. Jeg skulle ha vært i 5+6 da. Jeg hadde graviditetssymptomer fram til torsdagen og da forsvant de og kom blødningen med mensen smerter. Jeg fikk 3 vaginale tabletter som jeg brukte hjem. I natt gikk jeg på do og da kom på papiret forsterseken eller embryo og etterpå kom to ting til som så ut som sekskanter med en tråd melom. Jeg er fortsatt i sjokk. Legen tok feil at det var feil allerede i eget, det så ut som embryo i 6 uka. Helle natta og fram til nå prøver jeg å finne ut om hun har tatt feil også for det at det ikke var liv der. Det føles helt grusomt! Jeg er så fortvilet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå