bitteliten24.06 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Her kommer min historie, må skrive den for jeg føler meg så psykisk nede og vet egentlig ikke hvor jeg skal tømme meg, prøver her... For litt over 3 år siden fikk vi en nydelig sønn uten noen problemer med å bli gravid(det skjedde veldig fort). På slutten av graviditeten fikk jeg svangerskapsforgiftning som kom og gikk. Ellers ukomplisert. for nøyaktig 2 år siden mistet jeg min jære pappa, noe jeg har vanskelig for å leve med, men må bare! JEg og min kjære valgte å prøve å få barn nr2 i jan.07 for det hadde vært veldig koselig med en ny liten lykke i famileien etter at det har vært mye sorg og tung tid. Men så enkelt var det ikke. Vi prøvde og prøvde, og etter 6mnd satt det en spire, men hadde en SA i juli. Ble gravid på første forsøk , men endte i MA i uke 12. MEn da sa legen på sykehuset at det er ikke statiskk på at det er nesten muliug å miste 3 ganger ettergverandre så det er 99% sikkert at neste gang går så fint og blir normalt svangerskap. Men skjer det igjen skulle vi starte utredning. Og vi ble gravide etter 4 mnd og lykkelige dette skulle gå fint!!! Det haddde vi fått beskjed om. MEN neidea i uke 9 var det igjen endt i en MA. Og nå kjenner jeg at begeret mitt for sorg og ulykke er sååå fullt at det er vanskelig å tørre å glede seg over noe. JEg har en sønn som er mye syk, og er hjmme mye med han og kjenner at jeg er blitt redd og usikker på fremtiden. Har fått utredning på Ahus på Lørenskog, hos Randi Lundgren. Men håper og håper på bedre tider! Håper det ikke ble for rotete og kjedelig innlegg. Ha en kjempe fin dag! LYKKE TIL ALLE SLITERE!!!!! Jeg vet mange sliter mer enn meg for jeg har jo et barn,men jeg bare har det tøft nå allikevel. TENKER PÅ DERE!
Dodlimammatil2 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Velkommen til dette forumet :-) Off du har opplevd mye, det er ikke lett å drive med prøving og i tillegg slite med savn etter noen en har mistet. Godt at du har en mann og sønn som du kan øse din kjærlighet over. Håper det går fint med deg, og at du snart blir gravid og får en baby -)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Dette var trist å lese! Vil bare tipse deg om at vi har eget forum for habituell abort her inne: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5015 Sender deg en stooor trøsteklem!
bitteliten24.06 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Tusen takk for så fine tilbakemeldinger!! Det gir meg mye å få litt tilbakemelding! Skal kose meg med sønnen min og kjære. Takk for tipset vdr den andre siden:) HA en fin kveld!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå