Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ny test idag rugedag 13....det er fortsatt ett kryss,men det er ikke så veldig sterkt,egentligt veldig svakt,men det syns jo. ÅHHH!!! jeg er skikkelig nervøs,men tørr fremdeles ikke å tro for mye enda,ikke før jeg ser et klart å blått kryss... Eller hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette høres veldig lovende ut!=) Har du fått slik svake kryss tidligere uten å vært gravid eller? Skal vel bare komme ett kryss når man har HCG i kroppen og altså er gravid=) Har du tatt CB digital? Lykke til!=) Du er nok gravid!

Skrevet

nei..har aldri opplevd å fått kryss noen gang!!!...Har ikkr tatt cb digital,den venter jeg med,føler liksom den er så brutal:s:p Off nei jeg vet ikke jeg,nå skal jeg hvertfall vente til sundag med å ta ny test,håper da at krysset er blitt sterkere!!!..

Skrevet

Ett kryss er ett kryss. Hvis du kan se den (selv om den er svak), så er det ett kryss. Gratulerer;)

Skrevet

Sikker på det?...det er ikke bare en skyggestrek som kommer etter jeg har tisset på den?...

Skrevet

Hvis streken er blå er det en positiv test, og hvis den er uten farge er det en skyggestrek. Jeg har opplevd begge deler, og det er stor forskjell på det.

Jeg synes du høres veldig gravid ut, gratulerer så mye:))

Skrevet

men jeg vil ikke si den er direkte blå heller...men mer gjennomsiktig,men anntydning til blå. Var det godt nok forklart...den er langt ifra den vannrette blå streken.

Skrevet

Den vil jo være langt mer lysere blå enn den vannrette, siden krysset er svakt. Men det sies iallefall at hvis det er farge på streken, så kommer den av HCG i blodet. Desverre er det noen tester med en "feil" i, som også viser et kryss (uten farge) selv om man ikke er gravid. Jeg opplevde det en gang med CB, og nedturen var enorm. Jeg så jo krysset godt, men det var altså bare en skyggestrek.

Men et tips er å gå inn på andre forum som har testgallerier, så kan du sammenligne testen din med andre positive tester der inne. Og aller greiest er det jo å ta en CB digital da, er jo selvpining dette du holder på med;)

Skrevet

De har iallefall testgalleri på www.snartgravid.com/plassen

Skrevet

nei nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal tro...:s men har tatt to tester å begge med kryss. Venter noen dager nå,blir så altfor opphengt idette.

Skrevet

Hei - du ER gravid!!!!!

Styrken på streken betyr ingenting - men ser du noe er du gravid.

SÅ GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kos deg og slapp av - så vil nok krysset bli enda mer tydelig om et par dager.

Skrevet

Som guggien sier; styrken på streken betyr ikke noe. Det er farge/ikke farge på streken som avgjør om du er gravid eller ikke!

Jeg tror helt sikkert du er gravid:)

Skrevet

Er du usikker så kan du ta en dig. CB-test hvor det står "gravid" / "ikke gravid". Og så skal du vel ta blodprøve?

Lykke til!

Skrevet

Vet ikke hva som feiler meg..jeg var nede på legesenteret nettop for å høre med di va di mente. Jeg viste testen til hun,og hun sa at det ikke var tvil,jeg er gravid. Hadde en svak positiv test. Men selv om hun sa det så klarer jeg enda ikke tro på dette her. Tror det beste er å vente noen dager nå å se det litt an. Mest sannsynlig så blir den sterkere etter hvert,håper jeg da!!! Hater vente tid

Skrevet

Ta en digital så slapper du litt mer av, eventuelt en blodprøve=) Jeg tok 5 positive tester men klarte ikke helt å tro det før jeg fikk tatt en blodprøve! Men GRATULERER, du er gravid!!!!=)=)=)=)=)=)

Skrevet

jo takk for d:) men lar meg ikke juble enda. Når kan jeg ta blodprøve da?...ringte haugesund idag,men hun sa ingenting om det. Skulle om 3 ukers tid på en tidlig ultralyd,gjerne di tar å gjør det der. Men det er så veldi lenge til:S

Skrevet

Jeg stakk innom det nærmeste sykehuset og tok en blodprøve på dag 13=) St.Olavs (der jeg tilhører) mener det ikke er noen vits i å ta blodprøve så lenge man har fått positiv hjemmetest - og det er jo egentlig sant, men jeg klarte ikke å la være...

Skrevet

hehe:p..tror jeg er litt der jeg også:) Dette er så spennende...Trodde jeg ikke skulle få oppleve dette her,ihvertfall ikke før noen år,var så instillt på det. Helt rart..

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit å ta blodprøver for å se om hcg stiger som det skal. 3 uker til UL kan bli leeeeeenge å vente...

Skrevet

Du er nok gravid, ja. Ut i fra det som står på de pakningsvedleggene jeg har lest, så er du gravid selv om streken er svak. Det er jo ikke noe som heter "bare litt gravid" :-) Ring til legekontoret du tilhører og spør om å få komme dit å ta en test. Deres tester er litt mer nøyaktige enn de man får kjøpt i butikken. Så får du kanskje ei herlig helg!

Skrevet

Det er dessverre noe som heter "kjemisk gravid". Jeg opplevde det høsten 2005. Testen ble pos. (blått kryss), men hcg var bare på 34 så det hadde vært "noe" på gang som gikk galt med en gang - men da beg. jeg jo å blø. Så lenge man ikke blør er det større sjanse for at det går bra.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...