Tinamor22 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 hva sier dere folkens? ser dere forskjell på magen min ???? uff, flaut :S he he
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 du har jo kjempe fin gravide mage:) kjempe missunlig:) man ser god forskjell:) gleder meg til mi begynner å ta form.. håper den blir like fin som din;)
Tinamor22 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 jeg trodde ikke jeg kom til å få noe mage, men tror den begynner å forme seg fint ja, ser ikke bare feit ut lengre he eh.... men er du langt på vei da? den kommer nok snart =) masse lykke til =)
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 eg e 12 uker på vei. men kan også være rundt 10 uker:) er ikkje helt sikker enda.. skal på en ny UL neste uke igjen tror eg:) eg har fått litt mage, men ser bare tjukk ut enda:) hehe.... ingen bukser som er behaglig å ha på seg lenger! må åpne de hver gang jeg sitter meg ned:) hehe!!! takk for det, og lykke til til deg også
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 hei.. kjempe fin mage du har da:) ser stor forskjell fra bilde til bilde hvor du har kommet lengre:)
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 ser ikke ut som at du er over 90kg... og kjempefin mage har du også
SuperMoM <3 Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Du hadde jo en fin mage du da:) Ser jo at du er gravid ja,så det skal du ikke tenke på:) Og absolutt ingenting å være flau over:) Som sagt så synes jeg du har en fin mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå