Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir rett og slett irritert over dem. Les den fiktive historien om "Eiliv du er en inseminasjonsunge.

Er det mulig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- og VG hadde en annonse om det...

Skrevet

Det er mye elendig søppel man skal lese.

Skrevet

Er så enig så enig.

Skrevet

Det må jo være fantastisk å være en inseminasjonsunge. Tenk å være SÅ ønsket, ikke bare bli til ved en tilfeldighet.

Her er vi en gjeng som ikke tar det som en selvfølge at vi kan få barn, å når drømmen går i oppfyllelse for endel av oss, så er det alt som betyr noe. Bare takknemlighet og en utrolig lykkefølelse.

Uforståelig at det kan fremstilles negativt.

Skrevet

Hallo... Jeg kan jo dikte opp en historie selv også, hvor alt er rosenrødt og alle er glade. Men det ville vært like uvirkelig som den tåpelige historien om "Eiliv". De har tilogmed tatt seg bryderiet med å finne på et navn som skal understreke at det ikke skulle vært liv! Idioter.

Skrevet

Herreminhatt! Ganske utrolig. Som Oh'rly sier over her, ikke noe problem å dikte opp en historie... Dette er jo totalt useriøst. Det finnes barn her i landet som har blitt til via inseminasjon, og som er gamle nok til å stille opp i et intervju. Men det er vel ikke interessant- da kan man jo ikke lage de svarene man vil ha! Og for noen spørsmål!!! "Skulle du ønske du ikke var født?" Dette er ren dumskap!

Skrevet

en syk, syk historie..... det er så trist. Og akkurat som om verden er så trangsynt i 2038. Høres jo ut som om vi har beveget oss bakover i tid i stede for framover..... Jeg er helt sikker på at det aldri kommer til å bli sånn.

Jeg vet ikke hva slags side dette er, men håper ingen "viktige" politikere leser denne siden og tror på historien..

grøss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...