Gå til innhold

Trenger råd/erfaring på maxicosi og quinny!

Anbefalte innlegg

Har maxi cosi bilsete og en robust teutonia vogn med softbag. Men vogna er for stor til at vi kan ta den med i bilen med mindre vi virkelig trenger den.

Lurer derfor på å kjøpe en quinny speedi eller buzz for å sette bilsetet på for kortere turer (f.eks. handleturer etc..).

Babyen er 1,5 mnd..

En lur investering eller en dårlig løsning?

Fortsetter under...

Hvis du kun skal ha vognen til å sette bilstolen på vil jeg anbefale deg å kjøpe en brukt quinny zapp. Den tar utrolig liten plass og er veldig praktisk til å bruke på handleturer. Har en sånn selv å har brukt den mye. Når barnet vokser ut av bilstolen setter man på sittedelen og man har en nett liten og praktisk trille.

Annonse

Anbefaler å kjpe Quinny Zapp hvis du trenger ei nett lita vogn for handleturer o.l. Vi har den og er kjempefornøyd, den tar minimal plass i bilen, og er enkel å "klikke" bilstolen på. Jenta vår storkoser seg ï den når vi er på handleturer :))

Det står at adapteren kun selges sammen m vogn eller bilstol på lilleprinsen ja, men jeg hadde både vogn og bilstol fra før (ikke kjøpt der), så da tok jeg sjanse på å bestille på lilleprinsen alikevel, gikk fint det, fikk kjøpt kun adapteren jeg, sa ingenting på at det var kun den jeg bestillte!

Annonse

Kanskje du kan få tak i en brukt så slipper du å bruke ekstra penger på vogn når du allerede har.

Helt greit å ligge i bilstolvogn en liten stund for korte handleturer vil jeg tro. Men ikke flere timer på kjøpesenter da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...