Gå til innhold

Jeg er gressenke og trenger vibrator!

Anbefalte innlegg

Har postet dette på sexdebatten, men prøver her også fordi jeg gjerne vil ha raskt svar. ;)

Mannen har sagt at jeg bare må bestille på nettet, men jeg vil gjerne høre om dere har noen anbefalinger.

Mannen min har relativt stort utstyr (så jeg er bortskjemt ja), så vibratoren må ikke være for tynn. ;)

Den burde kunne stimulere G-punktet og klitoris.

Er det en slik tryllestav der ute, tro? Er den såkalte rabbiten god? Den ser ikke så stor ut, hehe.....

Fortsetter under...

Min erfaring er at man ikke kan sammenlikne størrelsen direkte fordi vibratorer er så mye stivere. Selv har jeg en "stjernetegn"-vibrator som er tynnere enn penisen til mannen, men likevel syns jeg den er alt for stor. Står det ikke spesifisert omkrets?

Har ikke prøvd rabbiten, men hvis du vil ha g-punkt -og klitorisstimulering samtidig, må du gå for en med flere armer såklart. Lykke til!

Jeg ville kjøpt 2 ting:)

Vibrerende egg og en enkel stav som ikke er for myk;) Ha ikke så mye "dilldall" på den, det enkle er som regel best;)

Det er det jeg har, og jeg er alene hele tiden. Med dette, så kan jeg fint leve i sølibat;)

Jeg handler på Kondomeriet.no

Annonse

mr. rabbit er flott "han".. ;) men husk at det ikke anbefales å bruke vibrator innvendig når du er gravid, om du er gravid?? for de vet ikke hvordan dette påvirker hjerterytmen til bebisen.. Men på rabbiten (som jeg har) er det et roterende penis-skaft for å stimulere g-punktet og den lille kaninen for klitoris.. er orgasme hver gang det! liker den.. hm.. stor eller ikke.. jeg synes ikke den ser såå liten ut egentlig, men den føles større fordi den er en del hardere enn vanlige peniser.. Nå vet jeg ikke om min kjære er stor el gj.snittlig, men jeg er mer enn fornøyd når vi har sex..

men du kan jo prøve den som heter "layaspot", fått ganske bra kritikk.. er en utvendig vibrator til klitoris.. event kjøpe en vanlig silikondildo utenom..

jeg har egentlig ikke mer erfaring med andre enn den jeg selv har.. rabbiten (jeg som svarte over!)

men ser det står at man ikke kan sammenligne str. med penis man er vandt med... tror det er mye i det.. for selv om min kjære er litt større en mr.rabbit, så virker vibratoren mye større.. for den er hardere...!!! så ville ikke kjøpt en hard vibrator som var like stor som utstyret på mannen din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...