Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 men jeg blander meg opp i alle ting som jeg ikke har no emed . Skal prøve å forklare kort. hadde det ikek vert for meg selv, så hadde ikke Leah vert til den dag i dag. Jeg har de siste 4 mnd vert på ett amerikansforum for kvinner med høye FSH verdier. Jeg har lest opp og ned i mente om dette problemet og har funne ut en del. En av tingene var at den beste protokollen (hva medisiner man skal ha) i forbindelse med IVF var antagonist protokollen for oss med høye FSH verdier. jeg lurte lenge på om jeg skulle tørre å si noe til legen jeg bruker. På mandag sendte jeg mail til Hausken og spurte om han hadde satt meg opp på noe nytt av medisiner. Videre forklarte jeg hva jeg hadde funne på nettet, og at dette var det som ble sett på som den beste for oss med Høye FSH verdier. Jeg sente itillegg informasjon om hva den inneholdt. Og så sa jeg at jeg stolte på hans valg, men at jeg ikke klarte å la vær å sende informasjonen. Fikk mail tilbake i dag. der skrev han at jeg skulle få prøve denne protokollen, og at han nå skulle sende meg en oversikt Jeg må le av meg selv, blander meg inn i ting som jeg ikke har noe med. Typisk meg. De flirer sikkert av meg nå
Nøtt Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Fy søren. Beundrer deg for at du er såpass handlekrafitig og tar ansvar for deg selv. Kjempebra at Hausken tok deg på alvor. Blir spennende å følge med på deg!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Flott å bli tatt på alvor-noe jeg av erfaring vet du blir på Hausken. Prøvde å komme med inspill selv jeg når jeg var i det offentlige,men ble avspist.Så derfor godt å høre at du også opplever å bli hørt. Mange som selv har høye fsh verdier ville sikkert likt at du delte info,og etter hvert erfaringer ved bruk av de riktige medisinene med dem. Lykke til Tryne )
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 -er a vel i aller høyeste grad noe du har no' med det! Er jo du som skal proppes full av de der medisinene =D you go girl!
Junine Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Kjempebra jobba Tryne! Det er ikke alle leger som er villige til å la pasienten vite best, så det er virkelig noe å ta av seg hatten for. Du er en god hjelp for oss andre som sliter med høy FSH også. Stå på videre, jeg er sikker på vi lykkes til slutt tross dumme FSH verdier. Klem:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Takk alle sammen. jeg følte meg litt dum en stund, men jeg klarte rett og slett ikke å la vær. Jeg har funne ut at det finnes LITE informasjon om denne diagnosen på norske sider, men jeg har funne en hel del GODE sider på utelandske sider. Det er også en annen protokoll som skal være bra. Ellers er det jo en del kjerringråd da som jeg prøver for å få ned verdien min litt. Jeg gir meg ikke før løpet er kjørt, å det er nøyaktig om to IVF forsøk;)
Attekattenoa Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Stå på, Tryne!!! Jeg synes det er helt supert at du sjekker opp og undersøker litt, og ikke bare tar det "for gitt" at det legene sier er det beste, du kjenner kroppen din best selv og jeg tror det kan ha en innvirkning på resultatet det at du føler deg trygg og sikker på at du har fått den beste behandlingen som passer for deg!!=) Man kommer ingen vei her i verden uten å stå på litt selv! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå