Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Noen som hvet om de selger bugaboo bee i svergie, med svinesund eller nær grensa?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 De har hvertfall bugaboo på babyproffsen på nordby, vet ikke om bee er i sortimentet, men det kan sikkert skaffes.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hvilken farge skal du ha? Jeg har en splitt ny og ubrukt. Som du kan få for litt mindre enn butikkpris. Mye kjøp og salg her nå hehe.. Bare et tilbud..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 hm, hvor er det du bor og hvor mye skal du ha for den?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bor i Bergen. Vogna er ny og ikke brukt. Du kan få med esken med instruksjonsbok, demodvd og kvitrering. Jeg gav 4300. Du kan få den for 3900. Men da må du dekke evt. porto.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bare lurer på hvorfor du vil selge Bee´n, den som er så kul ;-) ?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bare lurer på hvorfor du vil selge Bee´n, den som er så kul ;-) ?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Jeg elsker Bugabo Bee. Hatt sykt mye vogner. Og siklet på denne lenge.. Kjøpte den til slutt på Barnas Hus. Men..mi klumpedeise er veldig stor for alderen. Slo den opp i stua. Satte henne i den. Den passa fint når kalesjen var bak. Men det så litt trangt ut når kalesjen var ute. Så da fikk jeg litt dårlig samvittighet over å ha brukt så mye penger (4300 er mye for en trille!) Så etter å ha tenkt en dag og to bestemte jeg meg for å selge den. Den har trillet et par runder i stua vår. Men er nå pakket ned i esken og står i kjelleren. Hadde jenta mi vært litt yngre eller mindre for alderen hadde jeg beholdt den. Hatt Maclaren og Peg Perego også. Men denne virket så mye kulere og bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Men da kan du jo bytte den inn på barnas hus og få igjen det du betalte jo. Kun et par runder i stua tar de tilbake!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Har litt vegring for å bytte, klage på varer Men kanskje jeg skal gjøre det. Kjøpte den forrige torsdag.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 Du som har hatt alle tre vognene, hvilken av disse trillene syns du er best? Jeg kjøpte også Bee og returnerte den, nettopp av samme årsak som deg. Den er jo ultrakul, men vet ikke om det kanskje er mest for mor enn for barnet. Syns ikke mitt barn satt så bra i den og jeg har også store barn for alderen. Derfor lurer jeg litt på Pilko eller Maclaren Techno i stedet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå