Gå til innhold

Var på ultarlyd i dag!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 19 i dag, så var på min første ordinære ultralyd! Har gått å venta på denne dagen lenge, var mer spent i dag tidlig enn eg var til muntlig eksamen i går... Hehe... ;)

Var først inne hos jordmor, hun tok magemål, sjekket urinprøve og målte blodtrykk og litt sånt.

Og så gikk eg inn til legen etterpå. Fikk masse kald krem på magen, og begynte umiddelbart å le da eg såg nurkene i magen!

Eg som har gått å bekymra meg i det siste fordi eg ikke har kjent bevegelse... No såg eg armer og bein i hytt og pine, var villt kaos der inne! :)

Alt var bra med begge to, kunne stirret på den skjermen i timesvis eg.

Tvilling 1 var legen helt sikker på er en gutt. Og han tok seg til og med tid til å vinke til oss!

Tvilling 2 var legen ikke helt sikker på, men ho meinte det kunne sjå ut som ei jente. "Ho" var litt meir sky enn tv 1, låg sammenkrølla :)

Ligger bilder inne på albumet mitt! :)

Var i alle fall ubeskrivelig deilig å sjå at alt stod bra til med begge to!

Kjønn henger vi oss ikke sånn opp i egentlig, så lenge dei er friske så er det det viktigste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott å høre at dt stod bra til der inne!!ja de UL savner jeg nesten littegrann...utrolig å se to på en gang i stor aktivitet!!lykke til videre i svangerskapet:-)

Skrevet

Gratulerer, så godt å vite de er friske! Det er jo d aller viktigste :)

Jeg fikk time i posten idag til UL, skal inn 12 juni på den første ordinære kontrollen. Er 15+1 idag. Gleder meg noe helt enormt! Blir kjempespennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...