Gå til innhold

Dere som venter TVILLINGER NYTT( samme som skravle)

Glad_mor_85

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL til Mandag så vet ikke om det er en eller fler altså.

Men har hatt så mange drømmer om at jeg får fler (t.o.m 5-linger hehe), men det var nok ikke ekte.

Men magen min kom i uke 10, og nå er jeg uke 18 og er større enn jeg var i uke 25-26 sist gang, helt nromalt sier mange.

Jeg kjenner liv helt opp over navlen og nede etter hverandre, kjenner bare litt innimellom enda da. Jeg tenker da: er det to eller er det den lille som har god plass og flytter raskt på seg??

Noen som vil fortelle litt om hvordan de hadde det før UL hvis dere venter tvillinger??

Er bare spent, tiden går så sakte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende helg du har....

Jeg fikk mage veldig tidlig. Da jeg var 7 uker på vei, greide ikke jeg å "holde inne" magen lenger. Men jeg slo meg til ro med at det sikkert var fordi jeg var 3. gangs-gravid,,,, blitt mange år eldre siden sist osv. Etter at jeg først hadde fått avkrefta at det var 2 der inne (på ul i uke 12!!!) hadde jeg også slått meg til ro med at det bare var 1.... men jeg kommenterte flere ganger, etter at jeg begynte å kjenne liv - at jeg syntes det var så pussig at jeg kjente liv både på høyre og venstre side omtrent samtidig - og på et tidspunkt jeg visste at babyen var bitteliten... Så - som sagt... Ønsker deg en trivelig ul mandag!! Om det er en eller flere der inne. Ul er spennende!

Skrevet

høres mystisk ut det her...jeg og fikk mage veldig tidlig med tvillingene,men som trine...trodde det var pga at det var 3.svangerskap.så kjente jeg liv veldig tidlig..det var litt rart tenkte jeg...men syns det var for godt til å være sant at det skulle være tvillinger,så jeg tenkte ikke mer på det...overraskelsen var derfor stor da jeg såg to stykker på UL for gankse nøyaktig ett år siden (24.mai i fjor),og nå har jeg to flotte gutter på 7,5 mnd!blir spennende å se hva UL viser deg på mandag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...