Gå til innhold

Noen som har tips til en god sykkelhenger med plass til to barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha sykkelhenger, og trenger en god en som det er plass til to barn i samt litt bagasje. Hadde vært greit om den kan gjøres om til vogn også. Alle tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nordic cab, og er kjempe fornøyd med den. Plass til to barn, litt bagasje. Kan brukes som trillevogn/joggevogn, pulk og sykkelvogn. Den koster litt, men det er verdt det:) Den er så mye mer solid synes jeg da, og virker ikke så "pinglete". Men det er min mening da.

Skrevet

Vi var innom nordic cab. men endte opp med en Croozer. Den kan gjøres om til vogn både med lite svingbart forhjul og til joggetralle med stort sykkelhjul foran. Den er litt bredere enn Nordic cab så kommer nok ikke like lett inn i butikker ol.Men mine på 3 og 1 sitter veldig fint i den. Kjøpte den på barnas hus.

Skrevet

Burley d'lite. Plass til to barn og bagasje. Veier bare 9 kg.

Best i test gang på gang. Dyr, men verdt det hvis den skal brukes mye.

Skrevet

Må nesten legge til at Chariot har blitt best i test de siste årene, det stod mellom den og burley sin, men chariot sin er mye mer solid samt at den er polstret innvendig slik at sittecomforten for barna er mye bedre enn på de fleste vogner, jeg har og en sitteinnsats for minsten, en baby sling som gjør at hun sitter stødigere.

Vognen er svindyr, omtrent 9000kr i Norge. men jeg kjøpte den i usa og betalte 3500kr komplett.

=)

Skrevet

Hei!

Hvis du går inn på Barnas Hus sine nettsider har de der en sykkelvogn som kan gjøres om til joggevog. Vi har sett på den og den er kjempefin. God plass til 2 barn. Den koster kr. 3999. Vi skal kjøpe denne. Kjøp den fra USA, da får du den billigere.

Skrevet

Croozer. Kjempebra. www.croozer.eu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...