Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjerne ei simo eller brio i sort eller blå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Emmaljunga Edge Duo Combi 2007 modell, i sort. Kunne det vært noe? Ta evnt kontakt på [email protected].

Skrevet

det kunne vært noe ja,men er ute etter ei litt billigere vogn enn ei emmaljungavogn..ganske høye bruktpriser på de..

men takk for tilbudet=)

Skrevet

Selger den for kr 4000,-. Har desverre ikke plass til å lagre den. Tror det er ganske billg for denne vognen.

Skrevet

ligger den ute på finn?? hvor i landet bor du??

Skrevet

satt og så på den istad.. den var skikkelig fin=)

*friset* den er for fin til mitt bruk,så det måtte blitt hovedvogna..=) hehe.,

må tenke litt,så gir jeg deg beskjed..

Skrevet

byr deg 4000 kr for vogna inkl frakt.. =)

Skrevet

Hvor bor du? Om du ikke vil oppgi det på forumet her så kan du sende meg en mail på: [email protected]

Skrevet

godtar du budet mitt? =)

Skrevet

Kommer an på hvor du bor og hvor vognen evnt skal fraktes.

Skrevet

bor i nordland.. koster ca 185 kr og sende den.

Skrevet

Tar desverre ikke sjansen på å sende i posten og at vogna blir skadet under sending.

Skrevet

Har ei fin Brio-vogn, 2003-mod til salgs. Selger den for 1500,-. Send meg mailadr så sender jeg bilder om du er interessert.

Skrevet

da blir det nok uaktuelt for meg også..;( jeg som har gått og drømt om vogna i hele ettermiddag. men den er jo forsikret når den sendes med posten. blir noe ødelagt,får man det erstattet.

Skrevet

Visste faktisk ikke at godset er forsikret når man sender via posten. Da kan jeg jo vurdere det, selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde lyst til å sende.

Bor Havets datter i Nordland også? Har nemmlig en kompis som skal kjøre til Alta om ca 3 uker. Så om du bor så langt nord så kan vognen leveres der.

Skrevet

jeg holder til i lofoten.. hvis du vet kjøreruta hans,så har jeg stor mulighet til og møte han før han kjører videre nordover.. det hadde bare vært suverent=)

Skrevet

Kjører indre Sverige, så det blir litt langt unna. Så får satse på å selge til noen i mitt eget område. Lykke til med vognkjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...