Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne vogna? Vil dere dele erfaringer.....?

Den er vel en ny modell, men er litt nysgjerring på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig god vogn, kan virkelig anbefale den! Vi har brio happy med telescop understell og er veldig fornøyd.

En litt lang begrunnelse på hvorfor vi syns denne er den perfekte vogn:

Min oppfatning er at 3 hjulinger er kjipe fordi da kan baby bare sitte fremovervendt i sportsvognsdelen. Men om man syns det er greit å ha babyen fremovervendt er jo disse supre da, gode å trille hvertfall. Det finnes jo også noen få 3 hjulinger hvor baby sitter mot deg, men disse få vognene er hvertfall ikke jeg ikke så begeistret over (litt pga. harde hjul, lite demping og ustødighet).

4 hjulinger med svingbart fremhjul er jeg heller ikke så begeistret over. Eller det er nok fantastisk på kjøpesenter og asfalt! Og stort pluss for at disse er vendbare. Det er bare det at jeg synes at fremhjulene på de aller fleste er så små. For små til terreng, grus og snø. Det finnes noen som har hakket større fremhjul. Men likevel må baby ha beina mye høyere opp en hode når han/hun sover, må nå få alt blodet i hode da tenker jeg.

Altså derfor bestemte vi oss for 4 faste hjul, i tillegg ønsket jeg en duo vogn. Simo og de store emmaljunga vognene (edge/smart/mondial) syns jeg var for store og tunge. Derfor stod det mellom brio happy, emmaljunga city cross og teutonia prestige. Da valgte jeg happy, mest fordi den har fine farger og fint utseende. De to andre er nok greie alternativer.

Bare vær obs på at det finnes 3 ulike understell og velge blandt. Har man compact understell blir ikke vognen helt den samme som den vi har (tyngre og får null fjæring).

Phu. dette ble langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...