Gå til innhold

Kunne noen kommet med forslag til vogn å ha i byn?

Anbefalte innlegg

Jeg bor i andre etasje og har ikke mulighet til å ta med hele vognen opp i leiligheten, ser derfor etter en vogn som er ett å ha med å gjøre og hvor jeg kan bære opp den delen baby ligger i og la resten av vognen stå igjen nede.

Håper noen har gode forslag:) er ikke bare bare dette:)

Fortsetter under...

har du bag, kan du jo bære opp uansett vogn, men du må ikke ha kun bagvogn da, for det går ikke an å løfte den av.

til byvogn er jeg absolutt mest fornøyd med teutonia fun, den er ikke breiere enn en gåstol. samtidig er sittedelen stor og lun. 2 svingbare hjul forran gjør den lett å manurere den. du trenger en liten vogn i byen!

simo i byn? du vil jo ikke komme til noen steder og risikerer å ikke komme med på bussen for den er så stor! jeg klarer ikke gå i byn med en simo vogn. det er nok stress å ha vogn i byn og du ikke skal ha med deg en så stor en også.

Annonse

Hei:)

Jeg bor midt i byen, og spaserer mye på brostein og i trange gater!

Da jeg kjøpte vogn måtte jeg tenke på det, og bestemte meg for Teutonia spirit s3!! den er så nett og fin når man går rundt mye folk, også har den god fjæring, slik at barnet ligget godt, selv om man spaserer på litt mer "ruflete" underlag.

Du kan kjøpe bilstol i samme merke, som kan festes på underlaget til vogna. det har jeg hatt mye glede av. og du kan velge mellom softbag eller fasionbag. Jeg har fasionbag!

Har brukt den i to uker snart, og er så utrolig fornøyd:) den burde du se på!

www.teutonia.no

Easywalker Sky er en ganske god vogn til det formålet. Bagen til baby har et enkelt bærehåndtak i kalesjen - noe de færreste vogner har. Da er det mye lettere å bære bagen opp noen etasjer. I tillegg er det stor bag :) Vogna er lett og enkel å slå sammen. I tillegg er det billigere enn feks OTH. Når du har tatt av bagen er det enkelt å slå sammen resten av vogna.

I en by ville jeg sett etter en vogn med vendbare forhjul. Det er lettere å komme seg fram i mendgen, er feks veldig glad i slike hjul i heiser, shoppingsenter, buss/bane etc.

Av 4hjulinger har bugaboo vendbare forhjul. Siden hjulene foran er litt små kan det være kronglete med trikkespor og fortauskanter, men det er veldig mange som bruker vogna i byen her hvor jeg bor. Den er også veldig enkel å slå sammen, like lett som EW, men mangler håndtaket til å bære bagen med.

Vi bor også i byen og har hatt mange vogner opp gjennom åra..

Er allermest fornøyd med OTH,lett å komme til overalt og inn på buss og trikk!! For ikke å nevne små trange butikker...lett å få inn i bilen!

Lett og ta av bagen for å bære den opp i 5.-uten heis!

Masse lekre farger! Finn bag på finn.no og kjøp kun sportsdelen enten i sverige eller på utenlandske webshops!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...