eva37 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hei på dere, Har ikke vært så aktiv her i det siste. Formen har nemlig ikke vært helt på topp. Kvalm, trøtt og uggen..Jobber for fullt, og når jeg kommer hjem trenger jeg ett par timers søvn.. :-) Er nå i 7 uke, 6+4 eller noe, og jeg merker at hormonnivået stiger for hver dag. Det er forhåpentligvis et godt tegn! Åssen går det med dere andre nygravide?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei Joda det står til er også veldig trøtt, men har sluppet unna den verste kvalmen heldigvis. Er mest plaget med vannvittig ømme bryst og av og på-voksesmerter. Har det supert , men tida går fryktelig seint....
hegeno Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 mens jeg har begynt å kjenne på at det snart er på tide å teste etter inseminasjon 14. mai. Denne gangen har jeg hatt på følelsen at jeg ikke blir gravid - i motsetning til sist gang hvor jeg hadde svært god følelse av at jeg var blitt gravid ... er nok mye hodets forsvarsmekanisme Håper selvsagt at alle gode ting er tre og at jeg også snart kan få sinnsykt ømme pupper og være kvalm Mye søvn har jeg i grunn alltid trengt;)
estragon Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Her er formen oppadstigende. Kvalmen og uggenheten er så og si helt vekk, trøttheten er MYE bedre og energien er på vei tilbake. Magen har såvidt begynt å vises: første dag med nytt gravid-skjørt i dag:) Og de fleste bh-ene mine er for små.. Mye som skjer. Ellers har jeg hatt veldig mye hodepine i de siste 3 ukene ca. Blodprosenten er litt lav og jeg knasker jerntabletter så regner med at trøttheten og hodepinen blir bedre når jeg nå får i meg litt jern. Ellers må jeg si at nå er det veldig gøy å være gravid! Er forresten 14 fullgåtte uker på søndag. Tida begynner å gå fort!
lubbeline Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Her er formen bra etter fullgåtte seks uker, skal på ultra lyd på tirsdag..blir spennende...bortsett fra enorm matlyst, og vondt i magen om natten har jeg det veldig bra:-)
HH72 Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hei, har vært fraværende en stund pga sykdom og ferie. Er i uke 7+2. Har hatt en litt røff start på svangerskapet. Fikk veldig tidlig forverret tendens til migrene, som er utrolig slitsomt. I tillegg har jeg hatt en heftig forkjølelse som nå har vart i snart 2 uker. Pluss småblødninger som kommer og går-utrolig nervepirrende, men alt så bra ut på UL i går-JIPPI! Har også vært mye kvalm og søvnløs. Ferien ble ikke akkurat som planlagt-det gikk bare ut på å holde ut til jeg kom hjem. Men nå satser jeg på oppadstigende form og bedre sovehjerte! God natt forresten!
AM37 Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Hei alle sammen. Her er formen bra. Har litt ømme pupper, utrolig oppblåst mage og litt trøttere enn ellers. Har ikke merket noe til kvalmen ennå, men forventer egentlig at den kommer til uka. Går da inn i min 6. svangerskapsuke og mener å ha lest en sted at den gjerne pleier å komme da. Klarer ikke helt å vende meg til tanken å være gravid. Var hos tannlegen igår og må si at jeg ikke ville ha røngten fordi jeg er er gravid. Helt uvirkelig å si setningen... Flere som kjenner seg igjen? Lykke til videre alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå